Zalety formy sprzedaży tradycyjnej i wady formy sprzedaży nowoczesnej...

Zalety formy sprzedaży tradycyjnej i wady formy sprzedaży nowoczesnej...
Odpowiedź

zalety sprzedaży tradycyjnej: - bezpośredni kontakt sprzedającego z kupującym, - demonstracja towaru przez sprzedającego, - przejrzystość sprzedaży, - kontrola sprzedaży, - szbkość  sprzedaży, - dodatkowe informacje od sprzedającego, - ustalenie przez sprzedającego zapotrzebowania kupującego.   wady sprzedaży nowoczesnej: - wydłużenie czasu, - udział sprzedawcy zostaje znacznie ograniczony, - brak bliskiego kontaktu klienta z towarem, - brak ustalenia potrzeb kupującego.  

Dodaj swoją odpowiedź
Rachunkowość

Leasing formą finansowania długookresowego

Spis treści
Strona:
Wstęp ………………………………………………………………………………....3

Rozdział I ……………………………………………………………………………..5

Zarządzanie

Zarzadzanie opakowaniami

1. Cele zarządzania produkcją, zarządzanie zintegrowane, co to jest, co się na niego składa?
Zarządzanie to działalność kierownicza, polegająca na ustalaniu celów i ich realizacji (stosuje się do działalności kierowniczej przede ws...

Ekonomia

Opakowania.

1. Cele zarządzania produkcją, zarządzanie zintegrowane, co to jest, co się na niego składa?
Zarządzanie to działalność kierownicza, polegająca na ustalaniu celów i ich realizacji (stosuje się do działalności kierowniczej przede ws...