zalety sprzedaży tradycyjnej: - bezpośredni kontakt sprzedającego z kupującym, - demonstracja towaru przez sprzedającego, - przejrzystość sprzedaży, - kontrola sprzedaży, - szbkość sprzedaży, - dodatkowe informacje od sprzedającego, - ustalenie przez sprzedającego zapotrzebowania kupującego. wady sprzedaży nowoczesnej: - wydłużenie czasu, - udział sprzedawcy zostaje znacznie ograniczony, - brak bliskiego kontaktu klienta z towarem, - brak ustalenia potrzeb kupującego.
Leasing formą finansowania długookresowego
Spis treści
Strona:
Wstęp ………………………………………………………………………………....3
Rozdział I ……………………………………………………………………………..5
Zarzadzanie opakowaniami
1. Cele zarządzania produkcją, zarządzanie zintegrowane, co to jest, co się na niego składa?
Zarządzanie to działalność kierownicza, polegająca na ustalaniu celów i ich realizacji (stosuje się do działalności kierowniczej przede ws...
Opakowania.
1. Cele zarządzania produkcją, zarządzanie zintegrowane, co to jest, co się na niego składa?
Zarządzanie to działalność kierownicza, polegająca na ustalaniu celów i ich realizacji (stosuje się do działalności kierowniczej przede ws...