Większa mozliwosc sprzedarzy taniej wysprzedanie np starej kolekcji
Strategia promocji Sokółki
I WSTĘP 3
II. WPROWADZENIE 4
III. WYRÓŻNIKI SOKÓŁKI 5
IV. ANALIZA SWOT 18
V. ANALIZA KONKURENCJI 30
VI. MISJA 44
VI. LOGO 45
VII. TYPOLOGIA GRUPY DOCELOWEJ SOKÓŁKI ORAZ CELE PROMOCJI I DZIAŁANIA JE REALIZUJĄCE…...
Promocja-jej cele,strategia i instrumenty
Promocja - promotion
forma społecznej komunikacji w dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami pomysłowości i przedsiębiorczości. Promocja (łac. promotio, promovere – poparcie, szerzenie, posuwanie n...
Napisz referat: 'CELE I RODZAJE PROMOCJI' ps.proszę o pomoc:*
Napisz referat: 'CELE I RODZAJE PROMOCJI' ps.proszę o pomoc:*...
Polska Agencja Promocji Turystyki
Polska Agencja Promocji Turystyki (PAPT)
PAPT powstała w styczniu 1994 r., przekształcona z założonego w 1962 r. Centralnego Ośrodka Informacji Turystycznej (COIT); jest przedsiębiorstwem państwowym, któremu podlega 11 oddziałów r...
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie – cele, struktura, przeznaczenie.
1. Ogólne spojrzenie na planowanie.
Liczne firmy działają bez formalnych planów. W nowo powstałych przedsiębiorstwach kierownictwo jest nieraz zbyt zajęte, by opracowywać plany,
a w małych może sądzić, że planowanie jest po...