Pozytywne: 1. Dowiadujemy Sie O Trendach Mody. 2. Znamy Ceny Produktów 3. Poznajemy Promocje Negatywne: 1. Kuszą 2. Przerywają Dobry Film
Dowiadujemy sie o produktach i zdobywamy informacje o niech nie wychodząc z domu. Nie zawsze mówią prawdę, w reklamach przedstaiwają tylko te cechy produktu, które sa interesujące. W reklamach nie mówią o wadach i niedoskonałościach produktu.
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Psychologia 234 definicje
PSYCHOLOGIA
1. Psychologia społeczna to naukowe badanie sposobu, w jaki myślimy, odczuwamy i zachowujemy się pod wpływem rzeczywistej bądź wyobrażonej obecności innych; koncentruje się na tym, co powoduje, że nawet intel...
Psychologia społeczna- definicje
Psychologia społeczna to naukowe badanie sposobu, w jaki myślimy, odczuwamy i zachowujemy się pod wpływem rzeczywistej bądź wyobrażonej obecności innych; koncentruje się na tym, co powoduje, że nawet inteligentne i silne jednostki popełni...
Emocje w reklamie społecznej
Żeby zrozumieć emocje w reklamie społecznej trzeba najpierw wiedzieć co to jest reklama społeczna.
Reklama społeczna to reklama mająca na celu wywołanie zmian społecznie pożądanych. W języku angielskim reklama społeczna określana j...
Reklama- od histrorii reklamy po event marketing i ADVERTAINMENT
Formę komunikacji handlowej uznawane za najbardziej pierwotna prareklamę:
· Krzyk to instrument promocji, medium reklamowe,
· Rysunek, bo czytelny dla osób niepiśmiennych,
· Ryty, symbole.
Okres z którego pochodzi najstarsze...