obserwacja - najpierw obserwujemy nasz obiekt badań. problem badawczy - zadajemy pytanie, na które próbujemy odpowiedzieć poprzez obserwacje i kolejne etapy metody naukowej. hipoteza - tworzymy teorie odpowiadającą na problem badawczy. doświadczamy - próbujemy potwierdzić naszą hipotezę doświadczeniem. wniosek - hipoteza może się potwierdzić lub może zostać odrzucona. (jeśli wniosek jest negatywny znów zakładamy hipotezę, robimy doświadczenie i wysuwamy wniosek) mam nadzieję, że Ci pomogłam :) pozdrawiam serdecznie
Dydaktyka- sciąga
1. OMÓW PRZEDMIOT BADAŃ, FUNKCJE I ZADANIA DYDAKTYKI OGÓLNEJ
Dydaktyka jako nauka o nauczaniu – uczeniu się to system poprawnie uzasadnionych twierdzeń i hipotez dotyczących procesu, zależności i prawidłowości nauczania – uczenia s...
Historia mysli Ekonomicznej -odp. na pytania z egzaminu I rok
1.Metodologia nauki mówi o dwóch tradycjach euklidesowo-kartezjańskiej i babilońskiej (stoickiej). Czym one różnią się i jakie ma to znaczenie dla nauki ekonomicznej? Tradycja euklidesowo-kartezjańska (aksjomatyczno-dedukcyjna) – w tej tr...