W reklamie najważniejsze jest przekazanie działania produktu, opisanie go w sposób zrozumiały dla każdego człowieka i oczywiście zareklamowanie go z jak najlepszej strony. Nie jestem pewna czy to oto chodzi.
Analiza reklamy zestawu witamin „VIGOR”.
1)OPIS REKLAMY
W reklamie przedstawiona jest szczęśliwa rodzina podczas wykonywania swoich codziennych czynności (takich jak np. robienie zakupów) na tle innych ludzi, którzy są szarzy (dosłownie i w przenośni), zdekoncentrowani i zmęcz...
Analiza rynku - AE Wrocław - wykłady
BADANIA RYNKU, A PODEJMOWANIE DECYZJI 5.03.2001r.
Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych dzia�...
Analiza języka reklam na wybranych przykładach
We wrześniu, w ubiegłym roku zdecydowałam się wybrać jako podstawę do mojej prezentacji temat nr 9 z działu „Nauka o języku”, któ-ry brzmiał: „Dokonaj analizy języka reklam. Wyjaśnij, jaki obraz świa-ta kreują”. W trakcie zbier...
Analiza i interpretacja reklamy TOP SECRET
W większości przypadków reklamy, przerywające film, na który długo czekaliśmy lub szczególnie interesujący program, bardzo nas denerwują. Jednak są wśród nich i takie, które, świadomie lub nie, chcemy zobaczyć ponownie. Cechują się...
Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo
Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny o...