Nagroda im.Daminga – powołana przez Japończyków dla uhonorowania Deminga. Była to pierwsza nagroda projakościowa na świecie i do dziś stanowi wzór dla wielu nagród krajowych i międzynarodowych. Przyznawana jest co roku w kategoriach: indywidualnej - dla osób o wybitnych osiągnięciach w zarządzaniu jakością. zbiorowa- dla przedsiębiorstw. KRYTERIA OCENY : 1. Polityka przedsiębiorstwa 2. Organizacja przedsiębiorstwa 3. Propagowanie i szkolenie w zakresie jakości 4. Gromadzenie,przekazywanie i wykorzystanie informacji o jakości 5. Analizy 6. Normalizacja (w firmie) 7. Sterowanie, doskonalenie 8. Zapewnienie jakosci 9. Efekty 10. Plany na przyszłość
Poczta polska i dhl - praca magiasterska
Spis treści
WSTĘP?????????????????????????????..
ROZDZIAŁ I
MARKETING USŁUG?????????????????..
1.1 Koncepcje marketingu w usługach i jego elementy??????????.
1.2 Marketing-mix w usługach???????????????????.
1.3 Ma...