czym jest uwarunkowany rozwój handlu

czym jest uwarunkowany rozwój handlu
Odpowiedź

1.1 Historia handlu. Historia międzynarodowego handlu ma już kilka tysięcy lat. Od zarania cywilizacji w miastach dorzeczy Tygrysu i Eufratu funkcjonowali kupcy którzy kupowali i sprzedawali różne towary, transportując je na grzbietach wielbłądów i osłów, a także statkami. Z czasem trakty handlowe zaczęły się wydłużać, na przykład słynny jedwabny szlak, wiodący z Chin do starożytnego Rzymu, liczył prawie 6500 km .

celem pracy „uwarunkowania rozwoju handlu elektronicznego” jest przedstawienie dotychczasowego stopnia rozwoju handlu elektronicznego oraz możliwości, jakie niesie za sobą masowe wdrożenie technologii informatycznych w polskich firmach. to próba udowodnienia tezy, jak ogromną rolę odgrywa e-commerce w przekształcaniu obowiązujących do niedawna reguł handlu, w odniesieniu zarówno do kontaktów biznesowych, jak również do handlu detalicznego on-line. na podstawie różnych koncepcji zastosowań e-commerce w polsce zaprezentowane jest ogromne znaczenie propagowania internetu i upowszechniania jego zastosowań. uwzględnienie roli tej „technologii xxi w.” w strategiach mniejszych i większych firm może mieć bowiem kluczowe znaczenie dla ich pozycji rynkowej i długookresowych perspektyw rozwoju.

Dodaj swoją odpowiedź
Ekonomia

System finansowy podmiotu gospodarczego

Spis treści:
Wprowadzenie 2
1. Majątek i kapitał podmiotu gospodarczego 2
1.1. Istota i podział majątku trwałego 2
1.2. Zużycie majątku trwałego 5
1.3. Inwestycje 7
1.3.1. Etapy działalności inwestycyjnej 7
1.4...

Historia

Historia Gospodarcza - ściąga

1. GOSPODARKA I CYWILIZACJA EPOKI STAROŻYTNEJ:
W XVIIw. angielski filozof Tomasz Hobbes określił epokę starożytną: „Ówczesne życie było wstrętne, brudne, krótkie”. BRUDNE – brak higieny (dopiero przełom XIX/XXw. powszechna higi...

Socjologia

Zagadnienia z makrostruktur społecznych

MAKROSTRUKTURY
Part 1

1.Sposoby pojmowania struktury społecznej. Różne stanowiska teoretyczne.
Struktura społeczna w socjologii jest to układ wzajemnie powiązanych elementów składowych społeczeństwa np. ról społecznych c...

Marketing

Marketing Międzynarodowy AGH Kraków

I MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Kierunki sprzedaży:
1. na rynku wewnętrznym
2. na rynku zagranicznym (problem wyboru: struktury towarowej, czyli asortymentu i gdzie eksportować)

Przed podjęciem działań marketingowych w przypad...

Marketing

Marketing miedzynarodowy

I MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Kierunki sprzedaży:
1. na rynku wewnętrznym
2. na rynku zagranicznym (problem wyboru: struktury towarowej, czyli asortymentu i gdzie eksportować)

Przed podjęciem działań marketingowych w przypad...