Port Gdynia –handlowy.Znajduje się tu magazyny o łącznej powierzchni 230 tys. m², a powierzchnia placów obejmuje łączny obszar 400 tys. m². W skład infrastruktury wchodzą dźwigi o udźwigu do 100 t Port Gdańsk-handlowy. Znajduje się tutaj także Baza Paliw Płynnych. Port gdański posiada terminal promowy, terminal węglowy, terminal przeładunku gazu płynnego oraz terminal kontenerowy Port Szczecin – handlowy. W porcie Szczecin działa 8 chłodni składowych, które specjalizują się głównie w składowaniu ryby mrożonej. Dwie spośród nich znajdują się na obszarze portu, tj. Chłodnia Szczecińska oraz PPU Port Rybacki Gryf. Oferują one powierzchnię z możliwością składowania łącznie do 23,5 tys. ton towarów[
III. Kierunki rozwoju portów morskich jako centrów logistycznych
III. Kierunki rozwoju portów morskich jako centrów logistycznych.
3.1 Porty Morskie jako miejsce lokalizacji centrów logistycznych
Porty morskie jak cała gospodarka morska zmieniają się zgodnie ze zmianami zachodzącymi w gospodarce �...