1.Producent jest na takim rynku w sytuacji uprzywilejowanej, ponieważ wszystko, co wytworzy, zostanie przez nabywców wykupione, bez względu na jakość, kolor, kształt, termin dostawy i inne cechy produktu i warunki realizacji transakcji, dyktowane przez producenta (sprzedawcę). 2.określenie stosowane do rynku określonego produktu, na którym istnieje względnie trwała nadwyżka rynkowa (podaż jest większa od popytu). Konsument znajduje się wówczas w uprzywilejowanej sytuacji, ponieważ ma możliwość wyboru najlepszego produktu spośród wytwarzanych przez różnych producentów i oferowanych przez różnych sprzedawców. Sprzedawcy muszą zabiegać o pozyskanie sobie nabywców i konkurować między sobą.
Marketing - pojęcia
1. Co to jest marketing, kto jest podmiotem marketingu, co jest jego przedmiotem, kto kupuje i korzysta z marketingu?
MARKETING - Jest to cały biznes widziany z punktu widzenia jego ostatecznego wyniku , to jest z punktu widzenia klienta..... P...