gwarancja- jeśli otrzymamy produkt i po jakimś czasie się zepsuje ( w tym czasie co obejmuje gwarancja) możemy go naprawić lub wymienić ( zależy co kupiliśmy i w jakiej firmie). reklamacja- jeśli zamówiliśmy produkt, a przysłali nam inny lub uszkodzony to możemy go zwrócić, nie ponosząc żadnych kosztów oraz firma powinna nam część pieniędzy zwrócić w ramach rekompensaty. liczę na naj :)
No gwarancje masz na przykład na buty i jak ci się zpsują to je oddajesz i w tedy ci naprawiają lub wybierasz sobie inne,a reklamacje to kumujesz np jakąś pozytywkę i w domu idzisz ze jest np pęknięta i wrcasz do sklepu z rechunkiem w celu reklamacji i wymienieniają ci teą rzecz Mam nadzieję że pomogłam :))
Zintegrowany system zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy
1. Czym jest zintegrowany system zarządzania?
„Zintegrowany system zarządzania to: połączenie procesów, procedur i praktyk działania stosowanych w organizacji w celu wdrożenia jej polityki, które może być bardziej skuteczne w osiąga...