Komunikat promocyjny.

Jak zbudować komunikat promocyjny?
Komunikat promocyjny perfum Victoria Secret serii „Very Sexy” o zapachu waniliowo-brzoskwiniowym.


1. Określenie celu promocji:

Celem promocji jest rozreklamowanie produktu, zwiększenie sprzedaży, pozyskanie jak największej liczby odbiorców, zarówno nowych jak i stałych. Spowodowanie, aby klienci dzwonili, odwiedzali i aby zainteresowanie produktem i marką firmy Victoria Secret rosło.
Pragniemy, aby nasz perfum zaintrygował naszych klientów na tyle, by chcieli ciągle odwiedzać nasze sklepy.

2. Sprecyzowanie celów:

Naszym celem jest uzyskanie zamówień w liczbie o 15% większej niż poprzedniego perfum z firmy Victoria Secret`s.
Promocja ta ma na celu przyciągnięcie uwagi jak największej liczby klientów – około 30% więcej niż przeciętnie.
Zakładamy, iż dotychczasowe obroty powinny zwiększyć się o 15%.
Sukces naszej promocji będzie mierzony na podstawie zwiększenia obrotów oraz na podstawie ilości odwiedzających nas klientów.
Do promocji zostaną zatrudnione hostessy, co nie zakłuci pracy pracowników.

3. Image:

Perfumy składają się na image tak samo jak stroje, fryzura czy makijaż. Są nie tylko uzupełnieniem całości, ale jej niesłychanie ważną częścią. Dlatego kobiety często utożsamiają siebie z zapachem.
Atrakcyjny image perfum pasuje do kobiet pewnych siebie, asertywnych i ekstrawaganckich, a taką pragnie być prawie każda kobieta.
Firma Victoria Secret ma wypracowany image, na co się składają:

 Logo firmy Victoria Secret
 Podarunki, upominki ( próbki perfum, kremu, żelu do ciała itp. )
 Reklamy (umieszczanie w gazetach pachnącej reklamy, by przekonać się, jaki zapach mają promowane perfumy po rozklejeniu fragmentu strony, który został nimi nasączony.)
 Broszurki
 Cennik
 Informatory ( o nowościach )


4. Przesłanie, komunikowanie:

4.1. Co w istocie zamierzasz promować?

Przedmiotem promocji są perfumy firmy Victoria Secret serii „Very Sexy” o zapachu waniliowo-brzoskwiniowym.

4.2. Sprzedając oferuj korzyści a nie produkty.

Powstanie zapachu to efekt doświadczenia, intuicji, zmysłu piękna kreatora jak również dzieło skomplikowanych obliczeń, znajomości praw chemii oraz niezliczonych eksperymentów łączenia składników. Flakon i zawarty w nim zapach to efekt czasochłonnej pracy wielu specjalistów. Efektem ich pracy i wzajemnych inspiracji jest zapach, który kupujemy w perfumerii, oczarowani jego magią i zmysłową mocą.
Zapach więcej mówi o kobiecie niż ona sama wie o sobie.

4.3. Jakich korzyści oczekują od Ciebie Twoi odbiorcy?

 Wysokiej jakości produktu
 Trwałego zapachu
 Oryginalnego projektu opakowania
 Dobrej ceny
 Niebanalnej i intrygującej nazwy
 Ciekawej kompozycji zapachu
 Zaspokojenia potrzeby wyższego rzędu

4.4. Która z korzyści jest najważniejsza dla docelowego odbiorcy?

Wysoka jakości produktu świadczy o dobrej marce. Wyprodukowanie dobrych perfum to wielka gra, w której biorą udział wszystkie wielkie domy mody i firmy kosmetyczne. Najważniejsze jest skomponowanie kompozycji zapachowej, którym zajmują się specjaliści, kreatorzy zapachów, mistrzowskie nosy, zamieniające aromatyczne bukiety w złotodajne rzeki. Wielkich twórców zapachów jest na świecie kilkudziesięciu.

5.Aida

 Kolor (Kształt flakonika często narzuca wyobrażenie o perfumach. Inspiracją do jego stworzenia bywa sama natura z jej organicznymi kształtami, geometria, tendencje w sztuce i architekturze dawnej i współczesnej, a także fascynujące, niezwykłe przedmioty.)
 Zdjęcia, ilustracje (Zdjęcia zamieszczane w eleganckich czasopismach, bilboardach, z udziałem znanych modelek i aktorek.)
 „białe miejsca” ( niezadrukowane )

Slogan reklamowy

1. Zapach, ciało, kobieta !
2. Zapach, ciało, kobieta – To działa na mężczyzn!
3. Kobieta ekskluzywna, intrygująca, asertywna.
4. Na każdego mężczyznę działa zapach Twego kobiecego ciała.
5. Czy na mężczyzn działa zapach kobiecego ciała???
6. Na każdego mężczyznę działa zapach Twego kobiecego ciała.
7. Na Mężczyzn Działa Zapach Twego Ciała.
8. „Na Mężczyzn Działa
Zapach Twego Ciała”

Projekt ogłoszenia


ATTENTION

Uwagę odbiorcy zamierzamy przyciągnąć inspirującą reklamą telewizyjną., pasującą do sloganu: „Na mężczyzn działa zapach Twego ciała”. W reklamie występować będzie piękna kobieta – znana twarz mody. Modelka jadąca kabrioletem zwabia męską cześć kierowców, którzy podążają jej śladem. Reklama sugeruje, że perfumy firmy Victoria Secret serii „Very Sexy” o zapachu waniliowo-brzoskwiniowym, sprawiają iż każdy mężczyzna traci głowę! Na końcu filmu reklamowego pojawia się flakon perfum „Very Sexy”, wyjaśniający zaistniałą sytuacje. Ponadto zamierzamy reklamę w prasie i na bilbordach.


INTEREST

Zainteresowanie naszym produktem zamierzamy utrzymać poprzez często pojawiającą się reklamę oraz organizację promocji w wysokiej klasy perfumeriach. W promocji będą rozdawane ulotki oraz próbki zapachu.


DESIRE

Piękny, z bogatą nutą, zapach oraz elegancki flakon perfum wzbudza pożądanie . Kobieta, która używa drogich perfum czuje się dowartościowana i usatysfakcjonowana. Odrobina luksusu zawsze poprawia nastrój kobiety.


ACTION

Decyzje zakupu zamierzamy przyśpieszyć poprzez promocję cenową jak również rozdając upominki firmy Victoria Secret w formie eleganckich torebek oraz kosmetyczek.

Dodaj swoją odpowiedź
Negocjacje

Techniki public relations

1. WSTĘP:

1.1 DEFINICJE PUBLIC RELATIONS


PR- dostarczanie społeczeństwu informacji, perswazja mająca na celu modyfikowanie postaw oraz usiłowanie zbliżenia postaw i działań instytucji do nastawienia klientów, natomias...

Marketing

Marketingowa rola opakowania.

WSTĘP

Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...

Kulturoznawstwo

Wizerunek kobiety we współczesnej reklamie prasowej

Spis treści:

Wstęp 5
Rozdział I 9
Charakterystyka reklamy prasowej 9
Reklama 9
Prasa 14
Reklama prasowa 16
Współczesna reklama, jej cel i środki 18
Rozdział II 20
Kobieta w reklamie 20
Wizerunek ko...