1.Prześcigają się, która zrobi lepszą promocje. 2.Staraja się mieć lepszy towar. 3.Porównują swoje ceny nawzajem. 4.Starają się przekonać klienta aby był po jej stronie. Mam nadzieję że pomogłam :>
Mikroekonomia - czynniki produkcji, koszty pytania i odpowiedzi
XII. KOSZTY PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Jakie znasz podstawowe formy organizacji przedsiębiorstwa prywatnego?
Przedsiębiorstwo o własności jednoosobowej - małe przedsiębiorstwo, którego właścicielem jest jedna osoba.
Spółka cywilna -...
Makrootoczenie firmy. Potencjał firmy. Metody badania potencjału. Strategie firmy
Otoczenie firmy.
I. Wstęp.
Definicję otoczenia firmy można przedstawić następująco:
1. zbiór uwarunkowań rynkowych, prawnych, politycznych, społecznych i geograficznych w jakich działa firma;
lub prościej
2. ...
Mikro i makro ekonomia
1. Czym zajmuje się ekonomia?Jakie są podstawowe problemy ekonomii?Ekonomia jest nauką badającą w jaki sposób ludzie wykorzystują zasoby będące w ich dyspozycji w celu zaspokajania różnorodnych potrzeb materialnych i niematerialnych.Zasob...
Konkurencja cenowa i niecenowa
Edyta Trybuszkiewicz
Wyższa Szkoła Umiejętności
Finanse i Bankowość
I rok I semestr
Konkurencja cenowa i niecenowa
Działalność przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej opiera się na racjonalno...
Egzamin z zarzadzania na kierunku ekonomia-pytania i odpowiedzi
1.Omowić znaczenia pojęcia organizacja
Nazwa organizacja wywodzi się od łac. słowa organella czyli wyspecjalizowana część komórki biologicznej lub ze slowa organom ( narzędzie, organ, instrument)
Nazwą organizacja obejmuje się ka...