jeżeli dostawca jest dobry, nie sprawia problemów np, jest elastyczny, dostawy są na czas, w odpowiednich ilościach wtedy klient ma dobra opinie na temat tego dostawcy/dystrybutora i pozniej korzysta ciagle z jego uslug, bo wie, ze moze na nie liczyc, wtedy zyski tej firmy powiekszaja sie, potencjalny klient moze rowniez o takim sprawdzonym dostawcy powiedziec swoim znajomym, ktorzy rowniez beda korzystac jego uslug oraz moga przekazac informacje o tym dostawcy tez innym swoim znajomym. im wiecej dobrych opini slyszy sie o danym przedsiebiorstwie tym jest ono czesciej wybierane i wiecej osob korzysta z jego uslug, oraz zarobki tego dystrybutora sa wieksze:)
Biznes Plan jako narzędzie planowania inwestycji
1. POJĘCIE BIZNES - PLANU
Biznes plan to dokument określający cele, jakie firma chce osiągnąć, strategia działania oraz ramy czasowe, w jakich cele te powinny być osiągnięte.
Plan działalności przedsiębiorstwa, uwzględniaj...
Struktura Biznesplanu
STRUKTURA BIZNES PLANU
Biznes plan zbudowany jest według prostej zasady konstrukcji. Zakres
merytoryczny pl...