Koncepcja pracy licencjackiej

1) TEMAT: Działalność ubezpieczeniowa.
TYTUŁ: Działalność ubezpieczeniowa na przykładzie PZU S.A. w Warszawie
UZASADNIENIE:
a) dostęp materiałów:
-firmom ubezpieczeniowym zależy na propagowaniu swych usług, dlatego chętnie udostępniają materiały dotyczące oferowanych produktów
b) zainteresowanie tematem:
-istnieją różne firmy ubezpieczeniowe.Oferowane przez nie produkty różnią się zasadami udzielania ubezpieczeń i przede wszystkim ceną oferowanych produktów.Dzięki znajomości tematu będę potrafiła dokonać wyboru firmy ubezpieczeniowej, która oferuje mi najkorzystniejsze warunki ubezpieczenia.
c) aspekt osobisty:
-uważam ,że praca w firmie ubezpieczeniowej jest bardzo ciekawa i po ukończeniu szkoły będę chciała podjąć pracę w tym zawodzie.
2) CEL PRACY: Zaprezentować działalność ubezpieczeniową firmy PZU S.A.
C1 : Zaprezentować rynek ubezpieczeń w Polsce.
C2 : Przedstawić rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez PZU S.A.
C3 : Przedstawić zasady korzystania z poszczególnych ubezpieczeń.
C4 : Przedstawić sposoby pozyskiwania klientów przez firmy ubezpieczeniowe.
3) PROBLEM: Jak przedstawić działalność ubezpieczeniową firmy PZU S.A ?
P1 : Jak przedstawić rynek ubezpieczeń w Polsce?
P2 : Jak przedstawić rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez PZU S.A.?
P3 : Jak przedstawić zasady korzystania z poszczególnych ubezpieczeń?
P4 : Jak przedstawić sposoby pozyskiwania klientów przez firmy ubezpieczeniowe?
4) HIPOTEZA: Cena produktu jest podstawowym kryterium przy wyborze firmy ubezpieczeniowej.
5) ZAKRES ROZWAŻAŃ:
a) podmiot- klienci firmy ubezpieczeniowej
b) przedmiot- firma ubezpieczeniowa PZU S.A.
6) PŁASZCZYZNY:
a) teoretyczna – zasady korzystania z ubezpieczeń
b) praktyczna- klienci i firma ubezpieczeniowa PZU S.A.
7) METODY PRZETWARZANIA INFORMACJI:
-analiza elementarna i przyczynowa: ustalenie związku między strategią cen produktów oferowanych przez firmy ubezpieczeniowe a pozyskiwaniem klientów ,
-dedukcja.
8) LITERATURA :
a) pozycje zwarte :
-„Ubezpieczenia finansowe i gwarancje ubezpieczeniowe”. POLTEX 2003r.
-„Ryzyko ubezpieczeniowe”Adam Śliwiński . POLTEX 2002r.
-„Listy w praktyce ubezpieczeń – metoda pozyskiwania klientów” wydawnictwo POLTEXT 2000r.
-„Podstawy ubezpieczeń”. POLTEXT 2000r
b) publikacje periodyczne:
- raport roczny PZU S.A. za rok 2001,
- raport roczny PZU S.A. za rok 2002,
- „Gazeta Prawna”.
9) ROZDZIAŁY :
R1 : Historia Firmy PZU S.A.
R2 : Charakterystyka systemu ubezpieczeń
R3 : Produkt w działalności ubezpieczeniowej
R4 : Marketingowa strategia cen.
10) SPIS TREŚCI :
- WSTĘP
- Rozdziały
- Wykaz załączników
- Załączniki.

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Stres.

1.Psychologiczna koncepcja stresu

1.1Definicja stresu

Stres kojarzy się większości ludzi negatywnie,a samo odczuwanie stresu jest przez nich odbierane jako słaba strona,utrudniająca skuteczne działanie.Znaczna część osób ...

Marketing

Zastosowanie narzędzi marketingowych w małej firmie na przykładzie APASOL – Aparatos de Soldadura.

Celem niniejszej pracy jest zbadanie działań marketingowych przedsiębiorstwa APASOL – Aparatos de Soldadura, poznanie opinii jego klientów dotyczących skuteczności stosowanych narzędzi marketingowych oraz zaproponowanie kierunków i założ...