jakie cechy powinien posiadać pracownik biura klienta
jakie cechy powinien posiadać pracownik biura klienta
Temat: Idealny profil do obsługi klienta osoba powinna umieć słuchać innych, uwielbiać pomagać innym i mieć empatię. poza tym musi umieć dotrzymywać obietnic, być otwarta, gotowa brać odpowiedzialność, nie bać się problemów
1.wytrzymały 2.wyrozumiały 3.cierpliwy 4.spokojny 5.miły
Wstęp
Współczesne firmy, chcąc pozyskać wykwalifikowanego pracownika, są zmuszone do zaoferowania, oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia, także szeregu świadczeń pozapłacowych. Rola tych świadczeń, oferowanych przez przedsiębiors...
Zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą
I. Pojęcia, różne definicje wiedzy:
Najczęstsze próby definicji wiedzy wiążą się z danymi i informacjami.
Dane – znaki, obrazy czy fakty, wyrwane z kontekstu; znaki zestawion...