jakie cechy powinien posiadać pracownik biura klienta

jakie cechy powinien posiadać pracownik biura klienta
Odpowiedź

Temat: Idealny profil do obsługi klienta osoba powinna umieć słuchać innych, uwielbiać pomagać innym i mieć empatię.  poza tym musi umieć dotrzymywać obietnic, być otwarta, gotowa brać odpowiedzialność, nie bać się problemów

1.wytrzymały 2.wyrozumiały 3.cierpliwy 4.spokojny 5.miły

Dodaj swoją odpowiedź
Administracja

Motywacja w pracy

Wstęp

Współczesne firmy, chcąc pozyskać wykwalifikowanego pracownika, są zmuszone do zaoferowania, oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia, także szeregu świadczeń pozapłacowych. Rola tych świadczeń, oferowanych przez przedsiębiors...

Zarządzanie

Zarządzanie wiedzą - materiały z ćwiczeń

Zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą

I. Pojęcia, różne definicje wiedzy:
Najczęstsze próby definicji wiedzy wiążą się z danymi i informacjami.
Dane – znaki, obrazy czy fakty, wyrwane z kontekstu; znaki zestawion...