pieczątka (nazwa) sklepu PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….Sporządzony w dniu.........w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ...z dnia ...... Imię i nazwisko nabywcy ..................................................................... Dokładny adres *.......................................nr telefonu *........................ Data wydania towaru .......................................................................... nr dowodu zakupu.......... z dnia .......................................................... Rodzaj towaru ........................................typ ....................................... cena ................ data produkcji ............... inne cechy.......................... Producent ...........................................................................................Dokładny opis niezgodności towaru z umową..................................... ............................................................................................................. ............................................................................................................Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:· nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **· nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłokiJeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:· naprawa albo wymiana są niemożliwe· naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie· naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności w postacito nabywca może żądać:· odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny· obniżenie zapłaconej ceny o ............................... .............................................................................. .............................. ..........................podpis sprzedawcy podpis nabywcy Decyzja sprzedawcy..........................................................................Uzasadnienie.................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... ......................................................................................................... ................................. ...........................miejscowość, data, podpis nabywcypodpis sprzedawcy * Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin **Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą 2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej. OŚWIADCZENIEImię i nazwisko nabywcy...................................................................Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................ ....................................... podpis nabywcy 3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.
LNG Eletrotechnika
2.1. Profil i struktura przedsiębiorstwa zarządzającego projektami
Projekt budowy stacji elektroenergetycznej 110/6kV PLNG Świnoujście zostanie zrealizowany we współpracy PGE Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A. oraz firmy Projbud II ...