wielkość dochodów konsumentagusty i preferencjeceny dóbr substytucyjnychceny dóbr komplementarnychprzewidywanie cen relatywnychliczba i struktura ludnościefekt naśladownictwaefekt demonstracji.
Marketingowa rola opakowania.
WSTĘP
Wiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkiego rodzaju butelkami, kartonami, puszkami czy torebkami. One prz...
Badania Marketnigowe krok po kroku (materiały od wykładowcy)
BADANIA MARKETINGOWE
ROLA BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZARZADZANIU I PROJEKTOWANIE BADAŃ MARKETINGOWYCH
Badania marketingowe – systematyczni i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby pode...
Ogólne informacje z marketingu
Strategie działania na rynku:
1. orientacja produkcyjna- konsument kupi taki produkt który będzie tani i łatwo dostępny. Nacisk w firmie jest położony na podniesienie wydajności pracy, dystrybucję i wady tej strategii. Firma nie przekaz...
Konkurencja cenowa i niecenowa
Edyta Trybuszkiewicz
Wyższa Szkoła Umiejętności
Finanse i Bankowość
I rok I semestr
Konkurencja cenowa i niecenowa
Działalność przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej opiera się na racjonalno...
Marketing mini
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania potrzeb klienta z zyskiem ;badanie rynku; proces dzięki któremu firma jest powiązana z rynkiem w sposób twórczy ,zyskowny ,produktywny ;dostarczanie właściwych towarów i usług ,odpowiednim ,wł...