Powiedzialbym ze reklama jest dzwignia handlu poprzez wlasnie manipulacje. Dzieki reklamie manipuje sie klientem, zachecajac go do zakupu danego produktu czy uslugi (chociaz samemu klientowi poprzez zreczna manipulacje moze sie wydawac ze to on sam dokonuje tego wyboru - na tym polega dobra reklama), a przez to wplywa na wzrost sprzedazy.
Agencje prasowe w Polsce
TYPY I SPECJALIZACJA AGENCJ PRASOWYCH
W oficjalnych nazwach agencji występują 3 terminy charakterystyczne dla tego typu instytucji:
- agencja telegraficzna- dla agencji założonych w XIX wieku lub na początku XX, jak na przykł...
Globalizacja - pozytywne i negatywne skutki.
Spis treści:
1. Wyjaśnienie pojęcia: „globalizacja”;
2. Współcześnie procesy globalizacyjne;
3. Aspekty globalizacji:
a. Wymiar gospodarczy,
b. Wymiar polityczny,
c. Wymiar informacyjny,
d. Wymiar ekologiczny,