Elementy marketingu - mix

Narzędzia marketingu wykorzystywane przez przedsiębiorstwo to
- produkt lub/i usługa
- cena
- dystrybucja
- promocja (komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem)

Dodaj swoją odpowiedź
Podstawy przedsiębiorczości

1.elementy marketingu mix 2.przepisy prawne regulujące działalność marketingowa

1.elementy marketingu mix 2.przepisy prawne regulujące działalność marketingowa...

Marketing

Charakterystyka elementów marketingu mix

1. Wstęp
2. Elementy marketingu mix
2. 1. Produkt, jako element marketingu mix
2. 2. Cena, jako element marketingu mix
2. 3. Promocja, jako element marketingu mix
2. 4. Dystrybucja, jako element marketingu mix

1. Wst...

Marketing

Produkt, jako podstawowy element marketingu mix.

W marketingu podstawowe znaczenie ma produkt. Wszystkie pozostałe części marketingu mix, zarówno cena, dystrybucja, jak i promocja, są z nim bezpośrednio powiązane. Definicja produktu obejmuje swym zakresem nie tylko rzecz materialną, lecz t...

Ekonomia

Elementy marketingu Mix

Produkt – to każdy produkt usługa i inny element, zdolny zaspokoić potrzeby nabywców. Cena – wartość podstawowych czynników produkcji. Kanały dystryb. – oznaczają te wszystkie elementy organizacyjne u producenta. Promocja – polega n...

Marketing

Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.

· MARKETING-MIX
· POLITYKA PRODUKTU
· DECYZJE CENOWE
· KSZTAŁTOWANIE DYSTRYBUCJI
· PROMOCJA
· ZNACZENIE PRODUKTU A MARKETING-MIX

MARKETING-MIX

Tradycyjnie rozumiana strategia marketingowa obejmuje dwa po...