Elementy marketingu - mix
Narzędzia marketingu wykorzystywane przez przedsiębiorstwo to
- produkt lub/i usługa
- cena
- dystrybucja
- promocja (komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem)
Narzędzia marketingu wykorzystywane przez przedsiębiorstwo to
- produkt lub/i usługa
- cena
- dystrybucja
- promocja (komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem)
1.elementy marketingu mix 2.przepisy prawne regulujące działalność marketingowa...
1. Wstęp
2. Elementy marketingu mix
2. 1. Produkt, jako element marketingu mix
2. 2. Cena, jako element marketingu mix
2. 3. Promocja, jako element marketingu mix
2. 4. Dystrybucja, jako element marketingu mix
1. Wst...
W marketingu podstawowe znaczenie ma produkt. Wszystkie pozostałe części marketingu mix, zarówno cena, dystrybucja, jak i promocja, są z nim bezpośrednio powiązane. Definicja produktu obejmuje swym zakresem nie tylko rzecz materialną, lecz t...
Produkt – to każdy produkt usługa i inny element, zdolny zaspokoić potrzeby nabywców. Cena – wartość podstawowych czynników produkcji. Kanały dystryb. – oznaczają te wszystkie elementy organizacyjne u producenta. Promocja – polega n...
· MARKETING-MIX
· POLITYKA PRODUKTU
· DECYZJE CENOWE
· KSZTAŁTOWANIE DYSTRYBUCJI
· PROMOCJA
· ZNACZENIE PRODUKTU A MARKETING-MIX
MARKETING-MIX
Tradycyjnie rozumiana strategia marketingowa obejmuje dwa po...