połącz i odpowiednio zapisz

połącz i odpowiednio zapisz
Odpowiedź

Mam nadzieje ze pomoglam

Dodaj swoją odpowiedź
Religia

Odpowiednio połącz podane zadania i zapisz je w zeszycie . Wszyscy wierni - wyjaśniają wiernym prawdy wiary. Biskupi - uczestniczą w przekazywaniu prawd wiary . Dzięki Duchowi Świętemu - został powołany do pogłębienia swojej wiary . K

Odpowiednio połącz podane zadania i zapisz je w zeszycie . Wszyscy wierni - wyjaśniają wiernym prawdy wiary. Biskupi - uczestniczą w przekazywaniu prawd wiary . Dzięki Duchowi Świętemu - został powołany do pogłębienia ...

Język angielski

Proszę to na jutro !!!!!!!!! :( Połącz odpowiednio części przymiotników. Zapisz te przymiotniki w zeszycie PRZYMIOTNIKI: ug cle tir str thir dang beaut sca amaz PRZYMIOTNIKI 2 : ed sty erous iful ly ong ing ry ver błagam pomóżcie to ważne !! :(

Proszę to na jutro !!!!!!!!! :( Połącz odpowiednio części przymiotników. Zapisz te przymiotniki w zeszycie PRZYMIOTNIKI: ug cle tir str thir dang beaut sca amaz PRZYMIOTNIKI 2 : ed sty erous iful ly ong ing ry ver błagam pomóżcie t...

Język niemiecki

Zad.1 Zakreśl Zadania wyrazakace pozytywna opinie o przedmiotach szkolnych na zielono a negatywnych na czarwono 1,Kunst finde ich langweilig 2,Ich finde Mathe cool 3,Ich hasse Chemie 4, Ich mag Franzosisch und Englisch am liebsten 5, Ich liebe spo

Zad.1 Zakreśl Zadania wyrazakace pozytywna opinie o przedmiotach szkolnych na zielono a negatywnych na czarwono 1,Kunst finde ich langweilig 2,Ich finde Mathe cool 3,Ich hasse Chemie 4, Ich mag Franzosisch und Englisch am liebsten 5, Ich li...

Język polski

Bardzo proszę potrzebuje odpowiedzi z tego testu rozwiążesz ? Myślę że 29 punktów to kusząca propozycja xd ok to test : Test a Twórcy antyku Test podsumowujący rozdział I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bardzo proszę potrzebuje odpowiedzi z tego testu rozwiążesz ? Myślę że 29 punktów to kusząca propozycja xd ok to test : Test a Twórcy antyku Test podsumowujący rozdział I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....