1Siła oporów toczenia nie zależy od a masy pojazdu b rodzaju nawierzchni c kąta nachylenia drogi d wspólczynnika oporów aerodynamicznych Cx* 2Siła oporów powietrza zależy od a ciężaru pojazdu przypadającego na koła napędowe b prędkości pojazdu

1Siła oporów toczenia nie zależy od a masy pojazdu b rodzaju nawierzchni c kąta nachylenia drogi d wspólczynnika oporów aerodynamicznych Cx* 2Siła oporów powietrza zależy od a ciężaru pojazdu przypadającego na koła napędowe b prędkości pojazdu c położenia środka masy pojazdu d współczynnik oporów toczenia 3 wzrost prędkości pojazdu z 40 do 80km/h spowoduje, że siła oporów aerodynamicznych a nie ulegnie zmianie b wzrośnie dwukrotnie c wzrośnie czterokrotnie d zmaleje o połowę 4 siła hamowania z jaką koła działają na nawierzchnię drogi jest a styczna do nawierzchni i skierowana przeciwnie do ruch pojazdu b styczna do nawierzchni i skierowana zgodnie z ruchem pojazdu c styczna do nawierzchni i skierowana przeciwnie do siły bezwładności d normalna do nawierzchni i skierowana przeciwnie do siły ciężkości pojazdu 5 dwukrotne zmniejszenie prędkości jazdy podczas pokonywania zakrętu skutkuje zmniejszeniem siły odśrodkowej bezwładności działającej na pojazd a o połowę b dwukrotnie c czterokrotnie d ośmiokrotnie
Odpowiedź

1d 2b 3c 4a 5c miałem z tego kolokwium, powinno być dobrze

Dodaj swoją odpowiedź