1. Witam Państwa serdecznie. mam nadzieję że sprostamy państwa oczekiwaniom i spędza Państwo u nas miło czas. Życzę słonecznego i radosnego wypoczynku. Dziękujemy bardzo za skorzystanie z naszej oferty, mamy nadzieję że wyjeżdżają Państwo zadowoleni i zapraszamy serdecznie ponownie. Przy kolejnej wizycie proponujemy Państwu rabat lojalnościowy. Dowidzenia i szerokiej drogi 2.Witam serdecznie Państwa po raz kolejny. Pokój jest już dla Państwa gotowy- życzę miłego pobyt a w południe zapraszam na drobny poczęstunek do kawiarni w ramach usługi lojalnościowej. mam nadzieję że są Państwo zadowoleni z pobytu, i liczę że jeszcze nas Państwo odwiedzą, życzę spokojnej podróży i do zobaczenia 3. Witam państwa serdecznie- jak miło że Państwo do nas wrócili, mam nadzieję że spędzą Państwo miło czas. Czy spędzili Państwo miło czas i wszystko było ok? mam nadzieję, że jeszcze nas Państwo odwiedzą, Życze spokojnej podróży i zapraszam serdecznie ponownie 4. Dzień dobry, przykro mi że nie otrzymali Państwo miejsc w hotelu B, mam jednak nadzieję że ta zmiana będzie dla Państwa miłym zaskoczeniem, przygotowaliśmy dla Państwa specjalny pokój i pozostajemy do Państwa dyspozycji. Życzę miłego pobytu . mam nadzieję że zmiana hotelu wpłynęła pozytywnie na Państwa nastrój i że wyjeżdżając sa Państwo zadowoleni. Zapraszam serdecznie ponownie i zyczę spokojnej podróży 5. Witam Państwa serdecznie. Pokoje sa już dla Państwa gotowe, mam nadzieję że pobyt naszym hotelu wpłynie pozytywnie i nabiorą Państwo sił przed dalszą podróżą. Proponuję Państwu masaż relaksacyjny z naszej oferty z 10 % rabatem. Oferta jest skierowana specjalnie dla Państwa Dowidzenia i zyczę spokojnej podróży a w drodze powrotnej zaprasza serdecznie do odwiedzenia naszego hotelu
Proszę o pomoc na jutro ;)
Wykorzystując posiadane wiadomości proszę
odegrać scenę prezentującą powitanie i pożegnanie
następujących gości hotelowych przez recepcjonistę:
gościa, który jest po raz pierwszy w hotelu,
gościa, który jest stałym klientem hotelu,
gościa, który dawniej przebywał częściej w tym obiekcie i
po dłuższym okresie powtórnie przyjechał,
gościa, który zawsze nocuje u „konkurencji”, a teraz z
powodu braku miejsc, w hotelu w którym pracujesz,
grupę turystów jadących z Rzymu do Warszawy, a
zatrzymujących się na nocleg w hotelu.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź