Z 10 kg solanki ( roztworu soli w wodzie ) o stężeniu 8 % odparowano a kg wody . zapisz słownie , co opisują kolejne wyrażenia . a) 8% * 10 kg = b) 10 kg -a = c) 8 % *10 /10-a = d) 0,08 *10 /10-a *100% = w klasie III jest m chłopców i k dziewcząt

Z 10 kg solanki ( roztworu soli w wodzie ) o stężeniu 8 % odparowano a kg wody . zapisz słownie , co opisują kolejne wyrażenia . a) 8% * 10 kg = b) 10 kg -a = c) 8 % *10 /10-a = d) 0,08 *10 /10-a *100% = w klasie III jest m chłopców i k dziewcząt . Pewnego dnia do szkoły nie przyszło 3 chłopców i 1/4 dziewcząt .Ilu osób było tego dnia na lekcji ? W klasie tej okulary nosi co czwarty chłopak i 1/3 dziewcząt . Ilu uczniów nie nosi okularów ? Z treści zdania wynika ,że liczba dziewcząt w tej klasie nie może przyjąć dowolnej wartości naturalnej . Co można powiedzieć o liczbie dziewcząt w tej klasie ?
Odpowiedź

a) 8% * 10 kg =800 b) 10 kg -a = 9200 c) 8 % *10 /10-a = -799,92 d) 0,08 *10 /10-a *100% =-799,92    1 kg to 1000 

Dodaj swoją odpowiedź