Sprowadzanie do wspólnego mianownika ;) a)9/10 b)7/8 c)11/12
Zadanie z Matematyki:(Pomożecie:D? 3.a)Wyłącz całości z ułamków i zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych: 38/10= 109/100= 2001/1000= b)Podane liczby zapisz w postaci ułamków zwykłych niewłaściwych . 6,1= 6,67= 10,9= Proszę pomóżcie;)
Zadanie z Matematyki:(Pomożecie:D? 3.a)Wyłącz całości z ułamków i zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych: 38/10= 109/100= 2001/1000= b)Podane liczby zapisz w postaci ułamków zwykłych niewłaściwych . 6,1= 6,67= 10,9= ...
zadanie 4. Zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych. 2/5= 7/25= 3/50= 7/4= 2 4/5= 4 11/20= 3/250= 2 1/8= 1 5/8= przy niektórych przykładach są całe które oddzieliłem spacją mam nadzieje że mi pomożecie
zadanie 4. Zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesiętnych. 2/5= 7/25= 3/50= 7/4= 2 4/5= 4 11/20= 3/250= 2 1/8= 1 5/8= przy niektórych przykładach są całe które oddzieliłem spacją mam nadzieje że mi pomożecie...
Hej mam zadanie pomożecie z ułamków ?? i prosze o wytłumaczenie ...Dam na Naj....:Da] 8×[-3] = b] 9+[-6]= c] -4×7+12÷[-3]= d] -8+12= e]-18÷[-3]-6= f] 4-9= g] 4×[-9]-5= h]-5-8= i] -15-[-22]= j] 2-[-4]= PROSZĘ O WYTŁUMACZENIE ..... Z GÓRY DZIEKUJE :d
Hej mam zadanie pomożecie z ułamków ?? i prosze o wytłumaczenie ...Dam na Naj....:Da] 8×[-3] = b] 9+[-6]= c] -4×7+12÷[-3]= d] -8+12= e]-18÷[-3]-6= f] 4-9= g] 4×[-9]-5= h]-5-8= i] -15-[-22]= j] 2-[-4]= PROSZĘ O WYTŁUMACZENIE ..... Z GÓ...
Siema.Mam zadanie z matmy z ułamków. Pomożecie? Daje maxx! a) 1/2-(-1/6-1/3) b) 7/5 - 31/8 - 0,125 c)(( - 3/2 )² - ( 2/3)²) : 5/4 Tylko nie pisać samych rozwiązań ;d
Siema.Mam zadanie z matmy z ułamków. Pomożecie? Daje maxx! a) 1/2-(-1/6-1/3) b) 7/5 - 31/8 - 0,125 c)(( - 3/2 )² - ( 2/3)²) : 5/4 Tylko nie pisać samych rozwiązań ;d...
Pomożecie mi się przygotować na sprawdzian z matematyki?? Wiadomości i umiejętności sprawdzane w zadaniach z zakresu ułamków dziesiętnych Uczeń: porównuje ułamki w postaci dziesiętnej zamienia liczby w postaci dziesiętnej na ułamki zwykłe lub liczby
Pomożecie mi się przygotować na sprawdzian z matematyki?? Wiadomości i umiejętności sprawdzane w zadaniach z zakresu ułamków dziesiętnych Uczeń: porównuje ułamki w postaci dziesiętnej zamienia liczby w postaci dziesiętnej na uła...