1.a) Powiedz, o czym mówią osoba mówiąca. W tym celu: *Podziel wiersz na części, *Nadaj im tytuł, *Uzupełnij schemat w zeszycie, wpisując odpowiednie cytaty, a następnie wyjaśnij ich znaczenie. b) Napisz wniosek.Wykorzystaj wybrane słownictwo. *Ukaz

1.a) Powiedz, o czym mówią osoba mówiąca. W tym celu: *Podziel wiersz na części, *Nadaj im tytuł, *Uzupełnij schemat w zeszycie, wpisując odpowiednie cytaty, a następnie wyjaśnij ich znaczenie. b) Napisz wniosek.Wykorzystaj wybrane słownictwo. *Ukazać *przedstawić *pokazać *mówić o *spędzać czas *znajdować się *być *przebywać *czuć *odczuwać *być jak *zachować się jak *przeobrażać się *zamienić się w *wyobrażać sobie *stawać się Wiersz Trzepak: Zapomniał o nas trzepak, ale on zawsze był roztrzepany. Zapomniał, i już za nim barwią się i bawią -kolory i plamy. A ja tak na trzepaku siedzieć sobie lubię. Jestem jak orzeł. Jestem jak sowa. A co najmniej jak wróbel. Zaraz za nim szczebiotać będę A ty-ze mną. Proszę was pomóżcie!!!
Odpowiedź

Ja To niedawno miałam w szkole ;) Już Ci wpisze co ja mam..;): 1 Przerwa w teksie tytół: Rostrzepaniec , 2 : Kolorowy , 3 :Ptak 4 : razem... Schemat jaki jest?.? co znaczy? : Dzieci kiedy dorastają nie mają czasu bawić się na trzepaku. co się z nim dzieje? schodzi farba. Co się dzieje z osobą na trzepaku? czuje się wolny... Cytaty powinnaś / eś znaleźć...

Dodaj swoją odpowiedź