Kampania reklamowa

1. Krótka charakterystyka sieci sklepów „Hebanowa Szafa”

Sieć sklepów „Hebanowa Szafa” prowadzi sprzedaż markowej odzieży używanej sprowadzanej z Niemiec. Punkty sklepowe zlokalizowane są w centrum największych miast Śląska. Jest to odzież starannie selekcjonowana przez naszych pracowników, czyszczona we współpracujących z nami pralniach chemicznych „FiveSec”, prasowana i poukładana na wieszakach w regałach przypominających domowe szafy. Charakteryzuje nas najlepszy stosunek ceny do jakości. W swoim asortymencie posiadamy odzież damską i męską podzieloną na poszczególne kategorie. W sklepie znajdują się cztery przymierzalnie. Niepowtarzalny klimat oddają antyczne lampy ustawione przy każdej szafie i przedwojenne maszyny do szycia „Łucznik”. Zakupom towarzyszy miły zapach, a wyjątkowy wystrój wnętrza sprawia poczucie komfortu. Odzież w całości wymieniana jest co miesiąc.


2. Hasło reklamowe

„POSZUKAJ W SZAFIE!”

„DO SZAFY WCHODZISZ – Z CIUCHEM WYCHODZISZ!”


3. Logo

4. Czas trwania kampanii

1 miesiąc – maj 2007 r.


5. Koszty przeznaczone na kampanię reklamową

35,000 zł

6. Cel kampanii reklamowej

• aktywna sprzedaż markowej odzieży używanej poprzez media reklamowe,
• pozyskanie klienta i budowanie pozytywnych relacji z klientem,
• uzyskanie stabilnej pozycji rynkowej sieci sklepowej,


7. Przebieg kampanii reklamowej

• reklama radiowa trwająca 30 sekund w godzinach porannych (7.00 – 9.00) i popołudniowych (15.00 – 17.00) co pół godziny,
• reklama w prasie codziennej – wizerunek naszego logo wraz z hasłem reklamowym, krótka informacja o przedmiocie sprzedaży, adresy sklepów, adres strony internetowej,
• Internet – www.hebanowa-szafa.pl, bannery umieszczone w prywatnych serwisach internetowych,
• kolportaż ulotek za pomocą roznosicieli,
• dekoracja okna wystawowego nawiązująca do wystroju wnętrza,
• upominki sklepowe w postaci toreb na zakupy z logo sieci
• kupoy rabatowe pralni chemicznej „FiveSec” uprawniajace do 30% zniżki na usługi przy zakupie odzieży na kwotę 100 zł


8. Kreacja wizerunku

Zadaniem kampanii reklamowej jest kreacja wizerunku sieci „Hebanowa Szafa” jako sklepów o najlepszej jakościowo i cenowo odzieży z drugiej ręki trafiającej do każdej grupy społecznej konkurencyjnej wśród innych punktów oferujących odzież używaną. Budowanie świadomości klientów na atrakcyjny towar pierwszego gatunku i fachową obsługę wyszkolonych sprzedawców. Postrzeganie miejsca sprzedaży w sposób naturalny odbiegający wystrojem wnętrza od licznych second-hand’ów prosperujących na rynku.


9. Ocena skuteczności kampanii „Hebanowa Szafa” na podstawie przeprowadzonych ankiet ulicznych i internetowych

• wzrost rozpoznawalności i zainteresowania o 90%
• zwiększona liczba klientów korzystających z usług palni chemicznych „FiveSec” o 35%
• skuteczność kampanii w porównaniu z założeniami – 99%

10. Podsumowanie

Wzrost rozpoznawalności i zainteresowania przedmiotem sprzedaży „Hebanowa Szafa” przyczyniło się do pogłębienia współpracy z pralnią chemiczną „FiveSec” na dogodnych dla sieci warunkach, a także wzrostem funduszu z osiągniętego zysku, co pozwoli na rozwój sieci na terenie całego województwa.

Dodaj swoją odpowiedź
Marketing

Marketing- kampania reklamowa

Kampania reklamowa płynu i proszku do prania „HAPPY”

1.Opis produktu oraz jego mocne strony.

Nazwa potoczna: proszek i płyn do prania ubranek dla dzieci i niemowląt.
Przygotowany do używania zarówno w pralkach automa...

Marketing

Kampania reklamowa dla samsunga.

Kampania reklamowa dla Samsunga - telefon SGH-X600
Opis firmy:
W przededniu II wojny światowej, 26 marca 1938 roku, w miejscowości Taegu w Korei, Byung-Chull Lee założył firmę handlową, której nadał nazwę Samsung. Nazwa Samsung ozn...

Reklama

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa jest to proces polegający na urzeczywistnianiu koncepcji reklamowej przedsiębiorstwa. Kampania reklamowa prowadzona jest przy wykorzystaniu wyspecjalizowanego przedsiębiorstwa czyli agencji reklamowej, a rzadziej przy użyciu w...

Marketing

Kampania reklamowa produktu turystycznego II Dni Młodzieży (Young Fest) w Hajnówce

Kampania reklamowa produktu turystycznego
II Dni Młodzieży (Young Fest) w Hajnówce
...

Podstawy przedsiębiorczości

Kampania reklamowa mleka! prosze o pomoc...rzeczy jakie będe robić żeby sprzedać produkt.

Kampania reklamowa mleka! prosze o pomoc...rzeczy jakie będe robić żeby sprzedać produkt....

Język angielski

Prosze o pomoc Napisz Mail do szefa,kampania reklamowa, opisac produkt oraz opinie o nim.

Prosze o pomoc Napisz Mail do szefa,kampania reklamowa, opisac produkt oraz opinie o nim....