Ocena jakości świadczonej usługi na przykładzie Sofitel Victoria Warszawa

Ocena jakości świadczonej usługi na przykładzie
SOFITEL VICTORIA WARSZAWA

Ocenę poziomu świadczonych usług można zobiektywizować za pomocą kryteriów oceny usług:
1.Dostępność usługi- w pojęciu tym mowa jest o lokalizacji placówki, godziny jej otwarcia, czas oczekiwania na wykonanie usługi, a także dostępność informacji o firmie, o jej ofercie.
Hotel Sofitel Victoria Warszawa usytuowany jest w sercu zabytkowej części Warszawy. W bezpośredniej odległości znajdują się Park Saski, Teatr Wielki, oraz Zamek Królewski. Hotel położony jest w odległości 15 km od lotniska, dworca kolejowego 2 km a przystanek autobusowy usytuowany jest w odległości 100m od hotelu
Hotel Sofitel Victoria Warszawa otwarty jest 24 godziny na dobę. Oczekiwanie na usługi hotelarskie trwa bardzo krótko dzięki fachowej obsłudze personelu hotelowego pracującego w hotelowej recepcji.
Dostępność informacji na temat hotelu i jego oferty jest dostępna na wielu serwisach internetowych dotyczących bazy noclegowej Warszawy i serwisach umożliwiających rezerwacje pokojów. Informacje na temat hotelu oraz jego ofercie znajdują się na stronie internetowej: http://www.orbis.pl/index.php?s=38,0,140&h=27
2.Kompetencja ? fachowość i przygotowanie usługodawcy, sprawność i umiejętność personelu.
Usługodawcą jest Orbis SA- SOFITEL który posiada sieć hoteli na całym świecie wiec jakość usług jest na najwyższym poziomie i reprezentowany standard hoteli jest identyczny na całym świecie.
Personel pracujący w hotelu posiada odpowiednie predyspozycje do pracy na odpowiednich stanowiskach. Posiada odpowiednie wykształcenie dostosowane do pracy w hotelu . Personel jest odpowiednio przygotowany do obsługi osób indywidualnych jak i grup zorganizowanych. Personel hotelowy potrafi szybko i sprawnie udzielić informacji gościowi hotelowemu jak najlepiej potrafi.
3.Wrażliwość na potrzeby klientów ? chęć zaoferowania im pomocy, uwaga okazywana usługobiorcy
Personel hotelowy chętnie pomaga swoim gościom .Pomaga im jak tylko może i jest w stanie sprostać ich wymaganiom . Cała uwaga personelu hotelowego od samego przybycia do opuszczenia hotelu jest skoncentrowana na gościu hotelowym. Każdy klient hotelu jest traktowany indywidualnie a personel skupia się a jego potrzebach indywidualnych nie zaleznie czy jest to klient indywidualny czy biznesowy. Personel hotalu jest odpowiednio przeszkolony aby jak najlepiej pomoc gościowi.

4. Zaufanie ? wiarygodność i rzetelność firmy i jej pracowników
Zaufanie i wiarygodność to priorytetowe atuty hotelu . Hotel cieszy się zaufaniem od wielu lat. Hotel posiada wielu stałych klientów . Ponieważ goście wiedzą ,że usługi oferowane przez hotel są na najwyższym poziomie a personel hotelowy posiada najlepsze kompetencje odpowiednie do zajmowanego stanowiska . Goście hotelowi mają pewność, że dzięki sprawnemu i wykształconemu personelowi będą dobrze traktowani i na najwyższym poziomi obsługiwani.
5. Odpowiedzialność
Odpowiedzialność to jedna z cech hotelu którymi się pochwalić. Hotel jest odpowiedzialny za swój personel który jest pierwszą linią kontaktu z klientem . Odpowiada on za reprezentatywność hotelu wiec utrzymany musi być na najwyższym poziomie. Hotel ponosi całkowitą odpowiedzialność za rzeczy wniesione przez gościa hotelowego . Hotel odpowiada za personel ,ponieważ jest jego wizytówką.
6.Bezpieczeństwo ? usługa powinna nie zagrażać życiu, pozbawiona elementów ryzyka
Hotel posiada wszelkie zabezpieczenia które stwarzają atmosferę bezpieczeństwa i ciepła aby klient hotelu czuł się jak u siebie w domu. Hotel jest w posiadaniu odpowiednich zabezpieczeń antypożarowych i antywłamaniowych aby klient hotelu mógł czuć się bezpiecznie a pobyt w hotelu był miłym wspomnieniem kojarzonym z poczuciem bezpieczeństwa. Hotel posiada odpowiednie sejfy i skrytki aby cenne i wartościowe rzeczy byl y należycie przechowywane dla ochrony klientów. Hotel zatrudnia firmę ochroniarską dla bezpieczeństwa hotelu i jego klientów.
7.Rodzaj stosowanych środków materialnych ? stan placówki, wyposażenie
Materiały do budowy hotelu i wykończenia wnętrza są na najwyższym poziomie i posiadają wszelkie znaki jakości i atesty. Hotel jest wykończony na bardzo wysokim standardzie a urządzany w wyszukane dekoracje kwiatowe, różnorodność stylowych detali, dzieła sztuki i ciekawe rozwiązania architektoniczne.
Hotel urządzony jest na najwyższym poziomie aby klienci czuli się luksusowo i komfortowo podczas podróży. Stan hotelu jest często i rygorystycznie sprawdzane przez odpowiednie służby hotelowe i pozahotelowe.

Dodaj swoją odpowiedź