Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Płyty główne zostały wysłane drogą morską, ponieważ zapewniano mnie, że będzie to najszybszy środek transportu. Lecz niestety wszyscy pracownicy portu urządzili strajk i paczka nie została wysłana. Gdy się o tym

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Płyty główne zostały wysłane drogą morską, ponieważ zapewniano mnie, że będzie to najszybszy środek transportu. Lecz niestety wszyscy pracownicy portu urządzili strajk i paczka nie została wysłana. Gdy się o tym dowiedziałem przekazałem paczkę kurierowi. Zapewniano mnie, że paczka będzie dostarczona w dwa dni. Wtedy przesłałem Pani numer referencyjny paczki w celu śledzenia postępu paczki. Gdy paczka była już w drodze do Pani firmy, otrzymaliśmy wiadomość, że naszego kuriera okradziono. W momencie otrzymania tej informacji nadaliśmy nową paczkę. Jest mi bardzo przykro za zaistniałą sytuację, w ramach rekompensaty otrzyma Pani od na 50% rabat na następne zakupy. Zapewniamy Panią, że już nigdy taka sytuacja się nie powtórzy. Bardzo proszę o przetłumaczenie tego tekstu na język Angielski :) Z góry bardzo Dziękuję
Dodaj swoją odpowiedź