1)Wymienia miejsca występowa mszaków, paprotników i grzybów. 2)Wymienia charakterystyczne cechy budowy mszaków, paprotników, grzybów. 3)Przedstawia znaczenie mchów w przyrodzie. 4)Podaje nazwy wskazanych na rysunku organów roślin. 5)Podaje funkcje orga

1)Wymienia miejsca występowa mszaków, paprotników i grzybów. 2)Wymienia charakterystyczne cechy budowy mszaków, paprotników, grzybów. 3)Przedstawia znaczenie mchów w przyrodzie. 4)Podaje nazwy wskazanych na rysunku organów roślin. 5)Podaje funkcje organów roślin nasiennych; korzeni, łodygi, liści, kwiatów. 6)Rozpoznaje na rysunku przedstawicieli roślin nagonasiennych i okrytonasiennych oraz wymienia cechy, którymi różnią się te grupy roślin. 7)Rozpoznaje na rysunku i podaje nazwy elementów kwiatu. 8)Zna typy kwiatostanów, podaje przykłady roślin. 9)Wyjaśni, na czym polega zapylenie oraz podje przykłady przystosowań, jakie są u roślin zapylanych przez wiatr, zwierzęta. 10)Omówi sposoby rozprzestrzeniania się nasion, uwzględniając budowę owoców. 11)Wymieni różnicę między roślinami grzybami. 12)Przedstawia budowę i znaczenie porostów.
Odpowiedź

Neta zobacz   i wgl XDDDDD

Dodaj swoją odpowiedź