Klasyfikacja silnika spalinowego

Klasyfikacja silnika Suzuki SJ413
Ze względu na sposób zapłonu
-silnik o zapłonie iskrowym

Ze względu na rodzaj ruchu organu roboczego
-silnik z tłokiem posuwisto-zwrotnym

Ze względu na układ cylindrów
-silnik rzędowy

Ze względu na ilość suwów w cyklu roboczym
-silnik czterosuwowy

Pojemność skokowa
-1324 cm3
Średnica cylindra, skok tłoka
-74.0 x 75.5 mm
Układ zasilania paliwem
-gaźnik dwugardzialowy opadowy (dolno-ssący)
Moc maksymalna
-69 KM przy 6000obr/min (SAE NET)
Max moment obrotowy
-105 Nm przy 3500obr/min (SAE NET)
Ciśnienie oleju
-3.0 - 4.2 kg/cm3 przy 3000 obr/min
Sposób chłodzenia
-chłodzone cieczą
Ulokowanie zaworów
-górnozaworowe
Układ rozrządu -rozrząd zaworowy gdzie sterowanie napełnianiem cylindra i usuwaniem spalin realizowanie jest poprzez układ wałków, popychaczy i zaworów
Układ smarowania
-ciśnieniowy
( PRACA ZOSTALA OCENIONA NA BDB, W RYSUNKU POTRZEBA TYLKO JESZCZE WYZNACZYC POSZCZEGOLNE CZESCI SILNIKA TJ. DZWIGIENKI, KADLUB ETC.)

Dodaj swoją odpowiedź
Technologia maszyn

Wpływ techniki prowadzenia pojazdu

Samochód wprawdzie czyni życie wygodniejszym, ale na pewno mniej zdrowym. I to nie tylko dlatego, że ogranicza aktywność fizyczną. Niestety, samochód nie sprzyja też środowisku, w jakim żyjemy. Producenci aut coraz bardziej dążą do tego...