1. Heike berichtet, ihre Mitschüer mögen die Schule nicht. Sie haben nicht genug Zeit für ihre Hobbys. Die Mitschüler von Heike betrachten die Schule als Leistungspflicht und Ärger mit Lehrern. 2. Die Schulzeit ist für Heike schön. Sie trifft jeden Tag ihre Freunde. Sie berichtet, dass sie einfach sehr aufmerksam im Unterricht zuhört. Ihre Methode ist, im Unterricht aktiv zu sein. Sie meint, dass Lernen kann recht angenehm sein. Für ihr Hobby findet sie Zeit. 3. Heike lobt die Lehrer. Wenn der Stoff schwierig ist, stellt sie Fragen, damit der Lehrer ihn sie erklärt. Ihre Lehrer findet sie in Ordnung. 4. Heike findet genug Freizeit, um sich mit ihren Hobby zu beschäftigen. Sie paukt nicht und sitzt nich lange über den Büchern. Um den Lehrstoff zu beherrschen, braucht sie ihn bloss zu wiederholen.
Pilne prosze o rozwiązanie zadania na podstawie tekstu źródłowego odpowiedz na pytania 1,3,4 daje naj ... z góry dziękuje ;)
Pilne prosze o rozwiązanie zadania na podstawie tekstu źródłowego odpowiedz na pytania 1,3,4 daje naj ... z góry dziękuje ;)...
Zrobi ktoś 2 zadania? Daje naj! Jedno zadanie=zgłaszam Odpowiedz na pytania (załącznik) na podstawie tekstu (załącznik) I jeszcze 7 (załącznik)
Zrobi ktoś 2 zadania? Daje naj! Jedno zadanie=zgłaszam Odpowiedz na pytania (załącznik) na podstawie tekstu (załącznik) I jeszcze 7 (załącznik)...
Widziałem wiele odpowiedzi do tego testu ale czasami są złe odpowiedzi a czasami inne pytania niż na moim proszę o konkretne odpowiedz ! jutro sprawdzań mam i mam pewność że ten test moja pani mi da .... 1. Wydarzenie, które rozpoczęło rozbicie dzielni
Widziałem wiele odpowiedzi do tego testu ale czasami są złe odpowiedzi a czasami inne pytania niż na moim proszę o konkretne odpowiedz ! jutro sprawdzań mam i mam pewność że ten test moja pani mi da .... 1. Wydarzenie, które rozpoczęł...
Polskie spory o PRL: Czy przeszłość jest sprawą zamkniętą i należy ją pozostawić wyłącznie historykom?
Czasy PRL-u to dla wielu młodych ludzi czasy odległe, zapomniane, a nawet nie warte pamiętania. My, jako pokolenie młodzieży wychowanej już w demokratycznej i wolnej Polsce nie doświadczyliśmy komunizmu na własnej skórze , nie wiemy, czym ...