W artykule opisane zostały nietypowe zajęcia- uczniowie zamiast jak zwykle siedzieć w ławkach, słuchać wykładów i robić notatki mieli okazję spędzić trochę czasu na świeżym powietrzu. Wraz z kasą udali się do parku linowego, gdzie mieli przeżyć prawdziwą szkołę przetrwania. Musieli sami zbudować szałas czy rozpalić ogień. Aby nieco ułatwić sobie pracę, mogli rozwiązywać przeróżne zadania z przedmiotów takich jak polski czy matematyka. W nagrodę za dobrze rozwiązane zadanie otrzymywali fanty, przydatne do dalszej pracy (np. mapę czy kompas). Ja również miałam okazję uczestniczyć w nietypowych zajęciach. Nasza pani profesor z geografii zabrała nas na wydział nauk o ziemi na pobliskim uniwersytecie. Mieliśmy możliwość obejrzeć wiele ciekawych eksponatów z dziedziny geologii, a także brać udział w wykładzie oraz warsztatach. Po warsztatach mogliśmy porozmawiać ze studentami, którzy udzielili nam wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie pytania, a potem oprowadzili nas po wydziale.
szybko pilne szybko błagam was xds?
hej pomożecie
zad.4
Na czym polegała niecodzienność sytuacji przedstawionej w artykule?Czy zdarzyło Ci się uczestniczyć w nietypowych lekcjach?Odpowiedz, podając przykłady z własnego doświacenia szybko pilne
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź