Madania marek, ankieta wybranej firmy

“DOMIO”

1. Wielkość rynku. Następuje szybki rozwój segmentu naszej branży związany z rozwojem gospodarki, a co za tym idzie zwiększanie popytu na na domy i mieszkania oraz ich modernizacje.
2. Bariery wejścia. Firmy zagraniczne zwłaszcza z obszaru UE, lokujące swoje kapitały w Polsce, są zwolnione z podatków dochodowych. Wysoko zadowalający –w obszarze inwestycji- jest również kurs Euro.
3. Intensywność konkurencji jest znaczna, mamy jednak pewne oryginalne pomysły, jesteśmy kreatywni i chętni do współpracy jednakże brak nam funduszy na rozwój firmy w obszarze marketingu.
4. Pojawiające się szanse i zagrożenia, które dokładniej omówiliśmy w analizie SWOT. (patrz załączona strona).
5. Możemy pochwalić się dużą chłonnością rynku, z uwagi na lokalizację naszego obiektu, który to jest usytuowany w pobliżu powstających osiedli domów jednorodzinnych, jednocześnie zaznaczając, iż znajdujemy się przy trasie wjazdowej do Warszawy.
6. Szybkie reagowanie na trendy. Wśród naszej załogi znajdują się młodzi, kreatywni architekci wnętrz i ogrodów. Ich pomysły podążają z duchem czasu, jednakże brak funduszy nie pozwala na pełną realizację ich projektów.
7. Współpracujemy z różnymi wykonawcami, tak z małymi zakładami rzemieślniczymi, jak i dużymi fabrykami, co wyróżnia nas z pośród konkurencji ponieważ mamy towary o zapotrzebowaniu masowym w korzystnych cenach oraz przyjmujemy zamówienia od indywidualnych klientów.


Reszta w załacznikach .xls

Dodaj swoją odpowiedź