*.html oznacza tu dowolną nazwę (możesz sobie wybrać), a *.* dowolną nazwę i rozszerzenie, moje komentarze i sugestie wewnątrz kodu zaznaczyłem podwójnym ukośnikiem (//) Aby wykonać te zadanie nie należy zmieniać niczego w pliku *.html (poza dodawaniem jednego tagu), tylko w pliku *.js, jeżeli go nie masz, to w tym samym folderze, w którym masz plik *.html stwórz go (otwórz notatnik, wciśnij Ctrl + S i wpisz *.js) Do pliku wklej kod (nie gwarantuję, że zadziała!) i zapisz ponownie. POCZĄTEK KODU var textMoving = //tutaj wpisz pozycję w pikselach względem środka ekranu var draw = function() { while (textMoving < 400) { textMoving+=1 //wartość tą możesz zmieniać, im większa, tym szybciej tekst się porusza } } KONIEC KODU Teraz dodaj tag script i wpisz w
tag script. Dodaj atrybut type=text/javascript i src=# # oznacza tu ścieżkę pliku *.js Mam nadzieję, że pomogłem, ale jestem jeszcze początkującym w programowaniu i być może popełniłem jakiś błąd...
Hejka mam w pon sprawdzian z html(informatyka) może ktoś się zna na tym i wie jak to zrobić.Nie ważne co tam jest napisane byle było dobrze.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź