Pożądane cechy pracownika branży turystycznej

• życzliwość, uprzejmość
• wysoka kultura osobista (poszanowanie godności drugiego człowieka, opanowanie, zdyscyplinowanie, zrozumienie)
• otwartość, komunikatywność, inicjatywa
• znajomość języków obcych, programów komputerowych, technik pracy biurowej, przepisów prawnych, geografii turystyki, socjologii i psychologii
• orientacja w regułach obyczajowych oraz odpowiednio wyrobione postawy moralne
• umiejętność rozwiązywania problemów
• odporność na stres
• zdolności analityczne
• zdolności przywódcze i pewność siebie
• pracownik powinien być energiczny, przedsiębiorczy
• umiejętność efektywnego wykorzystania czasu w biurze podróży i na imprezach turystycznych

Dodaj swoją odpowiedź
Turystyka i rekreacja

Specjalizacja – egz. hotelarstwo

Specjalizacja –egz. hotelarstwo
CZĘŚĆ OGÓLNA:

1) Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich
Klasyfikacja to podział obiektów na rodzaje charakteryzujące się przede wszystkim zakresem działalności.
Kategor...