1.Oblicz a) 2[latex] frac{3}{4} [/latex] + 4[latex]frac{2}{3} [/latex] = b) 2 [latex] frac{3}{10} [/latex] - 1 [latex] frac{1}{15} [/latex] = c)3 · 1 [latex] frac{2}{9} [/latex]= d)[latex] frac{3}{8} [/latex] : [latex] frac{3}{16} [/latex] + 0,5 · 0,1

1.Oblicz a) 2[latex] frac{3}{4} [/latex] + 4[latex]frac{2}{3} [/latex] = b) 2 [latex] frac{3}{10} [/latex] - 1 [latex] frac{1}{15} [/latex] = c)3 · 1 [latex] frac{2}{9} [/latex]= d)[latex] frac{3}{8} [/latex] : [latex] frac{3}{16} [/latex] + 0,5 · 0,1 = 2.Odczytaj podane liczby rzymskie a)CX b)MDLX c)LV d)CXLVI e)CCXC f)XLIV 3.Oblicz miary kątów: x,y,z (załącznik) (Tam w a jest 135 a w b 55 jak coś x3) 4.Oblicz pola figur przedstawionych na rysunkach a) prostokąt b)trapez c)Trójkąt bok: 2 podstawa 5 podstawa 2,5 podstawa: 3,5 wysokość 2 wysokość 3 góra 3 5.Oblicz pole koła o średnicy 8 cm 6.Oblicz długość okręgu o średnicy 7 cm 7.Oblicz wartość wyrażenia x²-6x+8 dla x= -2 8.W szkole liczącej 450 uczniów chłopcy stanowią 52% liczby wszystkich uczniów ile dziewuch i ilu chłopców uczęszcza do szkoły?
Odpowiedź

w załączniku rozwiązania zadań

Dodaj swoją odpowiedź