Konspekt- Istota i zakres komunikacji z otoczeniem na przykładzie wybranej agencji ochrony.
WSTĘP:
Teza:
Marketing i Public Relations to kluczowe elementy funkcjonowania firmy i budowania marki.
Cel:
Zamierzeniem niniejszej pracy ma być ukazanie roli, jaką odgrywa komunikacja firmy
z otoczeniem. W tym celu ukazane zostanie zestawienie metod marketingowych i Public Relations stosowanych przez Agencję Ochrony "X" na tle innych znanych marek.
Rozdział 1. Definicje
1.1 marketing a PR
1.2 komunikacja (pojęcie)
1.2.1 promocja a komunikowanie
1.2.2 błędy w komunikacji
Rozdział 2. Charakterystyka i ocena metod marketingowych i Public Relatrions w firmie Agencja Ochrony "X", na tle zabiegów stosowanych przez producentów marek znanych w Polsce i na świecie.
2.1 Coca-Cola
2.1.1 historia/znaczenie marki/ produktu
2.1.2 marketing a emocje i skojarzenia jakie budzi marka/ produkt
2.2 Nike
2.2.1 historia/znaczenie marki/ produktu
2.2.2 marketing a emocje i skojarzenia jakie budzi marka/ produkt
2.3 Orlen
2.3.1 historia/znaczenie marki/ produktu
2.3.2 marketing a emocje i skojarzenia jakie budzi marka/ produkt
2.4 Agencja Ochrony "X"
2.4.1 jakie są podobieństwa w sposobie promowania Agencji Ochrony "X" w stosunku do powyższych firm?
2.4.1 jakie są różnice w sposobie promowania Agencji Ochrony "X" w stosunku do powyższych firm?
Rozdział 3. Charakterystyka branży ochroniarskiej
3.1 firmy ochroniarskie a zaufanie konsumentów
Rozdział 4. Wywiad z przedstawicielem Agencji Ochrony "X". W trakcie rozmowy zostaną udzielone odpowiedzi m.in. na pytania:
• Jaka jest pozycja Agencji Ochrony "X" na rynku lokalnym i ogólnopolskim?
• Co firma Agencja Ochrony "X" uważa za swój największy marketingowy sukces i jak udało się go osiągnąć?
• Jakie cele stawiają przed sobą pracownicy działu marketingu firmy Agencja Ochrony "X" i jaki mają plan na ich realizacje?
• Czy firma Agencja Ochrony "X" zdaje sobie sprawę z możliwości wystąpienia sytuacji kryzysowych oraz czy posiada plan działania na tę ewentualność?
• Jakich zamierzeń nie udało się osiągnąć i dlaczego (jak z perspektywy czasu marketingowcy oceniają swoje błędy)?
ZAKOŃCZENIE
• Potwierdzenie postawionej we wstępie tezy
• Wnioski końcowe