Projekt z marketingu sportowego.

Produkt: „Mityng lekkoatletyczny Libiąż’2002”


Wybranym zadaniem z zakresu sportu jest organizacja mityngu lekkoatletycznego Libiąż’2002. Rozegranie tej pięciodniowej imprezy sportowej planowane jest w na stadionie miejskim w Libiążu, mogącym docelowo pomieścić 5000 widzów. Realizacje zadań związanych z przygotowaniami do mityngu rozpoczynamy już 12 tygodni przed datą rozpoczęcia zawodów. Podyktowane jest to przepisami Polskiego Związku Lekkoatletycznego, dotyczących ścisłych reguł wpisu imprezy do oficjalnego kalendarza związku. Pozwoliło to jednak uzyskać większą rangę organizowanej przez nas imprezie i automatycznie nadać jej większy rozgłos.


I. Wprowadzenie produktu na rynek:

· Rozesłanie informacji o Mityngu Libiąż’2002 do Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, skąd nastąpi przekazanie jej do wszystkich klubów o tym profilu sportowym na terenie całego kraju
· Rozesłanie zaproszeń do klubów zagranicznych z terenów Czech, Słowacji i Ukrainy w celu przyjazdu na zawody tychże zawodników, co pozwoli nadać imprezie międzynarodowy charakter
· Pozyskanie sponsora strategicznego, którym została firma liderująca na polskim rynku okien
· Wprowadzenie do sprzedaży biletów
· Pozyskanie patronów medialnych w postaci Ogólnopolskiego dziennika sportowego, ogólnopolskiego radia, telewizji publicznej i lokalnego tygodnika. Prasowi patronaci medialni w cotygodniowych artykułach, zgodnie z porozumieniem, informować będą o postępie przygotowań, liście potwierdzonych zaproszeń itd.
· Wykorzystanie znanych polskich lekkoatletów w celu promocji naszego mityngu w telewizji i radiu, poprzez nagranie reklamówek z ich udziałem
· Powstanie specjalnej witryny internetowej pod adresem http://miting-libiaz.com.pl, na bieżąco informującej o imprezie lekko atletycznej
· Pojawienie się firm chętnych wykupić miejsca reklamowe na banerach o wymiarach 3m x 1m


Dystrybucja produktu:

· Bezpośrednia:

1. sprzedaż biletów w biurze ośrodka, na którym odbędzie się impreza
2. sprzedaż praw do transmisji telewizyjnej stacjom komercyjnym
3. sprzedaż biletów w Internecie, na oficjalnej stronie Mityngu Libiąż’2002

· Pośrednia:

1. Sprzedaż na zamówienie przy udziale Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, w siedzibach klubów, których zawodnicy wystartują w Mityngu
2. Sprzedaż na zamówienie dla klubów zagranicznych, których zawodnicy wezmą udział w zawodach
3. Sprzedaż w sklepach sportowych, które podpisały stosowną umowę


Całość w załaczniku.


Jest to marketingowy projekt mitingu lekkoatletycznego wykonany przez studenta zarządzania sportem AWF Katowice.

Dodaj swoją odpowiedź
Historia

Gospodarka PRL-u

Wstęp

Polska Rzeczpospolita Ludowa powstała w 1952 roku na mocy konstytucji PRL-u. Ustroju komunistycznego ani sytuacji w państwie, od strony historycznej, opisywać nie będę. W tym artykule zajmę się głownie stroną społeczeństw...