[latex]f(x)=3x-8[/latex] [latex]f(-5,25)=3*(-5,25)-8=-23,75[/latex]
y=3*(-5,25)-8=-15,75-8 f(-5,25)=-23,75
1.Oblicz wartość funkcji o wzorze y = 3x −1 dla argumentu x = 5 2.Dana jest funkcja o wzorze:[latex] y=x^{3} [/latex] , której dziedziną jest zbiór liczb ℜ (rzeczywistych). Dla jakiego argumentu(x) wartość tej funkcji(y) wynosi: a) y = −8 b) y = 27 ?
1.Oblicz wartość funkcji o wzorze y = 3x −1 dla argumentu x = 5 2.Dana jest funkcja o wzorze:[latex] y=x^{3} [/latex] , której dziedziną jest zbiór liczb ℜ (rzeczywistych). Dla jakiego argumentu(x) wartość tej funkcji(y) wynosi: a) y =...
Zad. 4 Oblicz wartość funkcji o wzorze y=3x-8 dla argumentu x= -5,25
Zad. 4 Oblicz wartość funkcji o wzorze y=3x-8 dla argumentu x= -5,25...
Daje naj! Dana jest funkcja o wzorze f(x) =x-2/pierwiastek -x a) Określ dziedzinę tej funkcji. b) Czy funkcja ta posiada miejsce zerowe? Odpowiedź uzasadnij. c) Oblicz wartość funkcji dla argumentu (–9).
Daje naj! Dana jest funkcja o wzorze f(x) =x-2/pierwiastek -x a) Określ dziedzinę tej funkcji. b) Czy funkcja ta posiada miejsce zerowe? Odpowiedź uzasadnij. c) Oblicz wartość funkcji dla argumentu (–9)....
Zadanie 2. Dana jest funkcja o wzorze f(x) =x-2/[latex] sqrt{-x} [/latex] . a) Określ dziedzinę tej funkcji. b) Czy funkcja ta posiada miejsce zerowe? Odpowiedź uzasadnij. c) Oblicz wartość funkcji dla argumentu (–9).
Zadanie 2. Dana jest funkcja o wzorze f(x) =x-2/[latex] sqrt{-x} [/latex] . a) Określ dziedzinę tej funkcji. b) Czy funkcja ta posiada miejsce zerowe? Odpowiedź uzasadnij. c) Oblicz wartość funkcji dla argumentu...
Dana jest funkcja o wzorze y=[latex] frac{1}{2} [/latex]x-4 a) podaj dziedzinę funkcji b) oblicz wartość tej funkcji dla argumentu 6 c) oblicz dla jakich argumentów funkcja ta przyjmuje wartości dodatnie d) narysuj wykres tej funkcji
Dana jest funkcja o wzorze y=[latex] frac{1}{2} [/latex]x-4 a) podaj dziedzinę funkcji b) oblicz wartość tej funkcji dla argumentu 6 c) oblicz dla jakich argumentów funkcja ta przyjmuje wartości dodatnie d) narysuj wykres tej funkcji...