sprawozdanie z wycieczki do warszawy

Odpowiedź

Dnia 10 stycznia 2015r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechała na nią cała nasza klasa i kilka osób z młodszych klas. Zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca w stolicy, które przykuwają uwagę turystów. Wyjechaliśmy o godz.6.00 rano , z pod budynku naszej szkoły. Jechaliśmy długo , aż w końcu ujrzeliśmy tablice z napisem : Warszawa . Gdy wysiedliśmy z autobusu i ustawiliśmy się parami, wyruszyliśmy zwiedzać Pałac Kultury i Nauki, który mieści się w centrum miasta. Potem poszliśmy na coś do jedzenia do KFC, bo była już pora obiadowa i byliśmy głodni. Następnie poszliśmy do galerii handlowej, aby spędzić tam trochę wolnego czasu. Następnym punktem wycieczki było udanie się do sejmu Rzeczypospolitej Polski. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i zaciekawieni tym co dzieje się w tym budynku na co dzień. Po zakończeniu zwiedzania sejmu udaliśmy się w inne miejsce w Warszawie, m.in na Krakowskie Przedmieście przed pałac prezydencki i do Belwederu. Było już popołudnie, więc był już czas na wyjazd do kina na film edukacyjny w wymiarze 3D. Wszyscy byli zachwyceni efektami i tym co się tam działo. Niektórzy byli pierwszy raz na takim filmie , więc byli bardzo podekscytowani podczas oglądania seansu i nawet jeszcze po nim. Dobiegł koniec naszej wycieczki, ale w drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Pałacu w Wilanowie. Było tam pięknie i każdy z nas zachwycał się wystrojem pałacu. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się do autobusu i pojechaliśmy do turku. Wróciliśmy około godz.23.00 . Uważam, że była to udana wycieczka i chciałabym, żeby odbywało się takich więcej. Myślę ze pomogłem

Dnia 3 I 2015 roku z  całą klasą mieliśmy udać się do Zamka królewskiego w Warszawie. Miała w niej uczestniczyć prawie cała klasa z wyjątkiem dwóch osób, które musiały przygotowywać się do  apelu z okazji Dnia Życia. Około godziny dziesiątej nasza klasa wsiadła do autobusu. Podróż przebiegła sprawnie i szybko. Gdy już wysiedliśmy z autobusu , nasz wychowawca kupił  bilety. My w międzyczasie postanowiliśmy kupić popcorn i coś do picia. Poprosiliśmy  przewodnika o oprowadzenie nas po zamku. Pierwsza sala była salą przejściową , przez którą prowadziła droga do loży królewskiej w kolegiacie św. Jana. Potem każdy mógł swobodnie oglądać eksponaty takie jak na przykład mundury, medale, zbroje, instrumenty muzyczne i dokumenty. Pan przewodnik wszystko nam pięknie opowiedział o różnych zabytkach znajdujących się w  sali. Były tam również miniaturki pomników z różnych miast, broń wojskowa, Stare listy żołnierzy do ojców, ich dokumenty, medale i wiele innych. Następnie udaliśmy się do dawnej izby poselskiej, która mieści się w przyziemiu Domu Wielkiego (Curia Maior). Dalej do Pokoju Królewiczowskiego ,Galerii Królewiczowskiej oraz Schodów Senatorskich zajmując pierwsze piętro północnego skrzydła Zamku. Piętro wzniesionego skrzydła przeznaczone było na mieszkania dla synów Zygmunta III. Podczas tej wycieczki mogliśmy się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków. Poznaliśmy uroki Warszawy. Dzięki wspaniałej pogodzie plan wycieczki został w pełni zrealizowany. Ta wycieczka pokazała nam jak w naszym kraju jest pięknie i że warto tutaj mieszkać i zwiedzać jego zakątki.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy (1.grób nieznanego Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy (1.grób nieznanego żołnierza 2.sejm 3.arsenał 4. powązki 5.złote tarasy ) Prosze na juutro daaaajeeee najj ! !...

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy. Wycieczka 2 dniowa. 1 dzień Plan wycieczki: wyjazd 4 rano, 14:40-13:30 Muzeum Powstania Warszawskiego, 13:50-14:30 obiad na zamku królewskim, 15:00-16:00 pałac prezydencki, 16:30-18:00 centrum pieniądza NBP, 18

Język polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy lub innego miasta: - wstep -rozwinięcie -zakończenie Proszę potrzebuje na jutro!!!!! Daje duzo punktów i NAJ !! ;)...

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy według planu pls help polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy według planu pls help polski...

Język polski

napisz sprawozdanie z wycieczki do warszawy plisss na jutro zmysłone daje naj

napisz sprawozdanie z wycieczki do warszawy plisss na jutro zmysłone daje naj...