Biznes plan firmy budowlanej

Firma remontowo-budowlana ALBUD

Działamy na rynku od 2006 r. W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy budowlani, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia posiadamy dużą wiedzę i praktykę, służymy również radą w doborze materiałów i zagospodarowaniu przestrzeni. Nasi klienci to zarówno osoby prywatne jak i liczne przedsiębiorstwa które znają naszą fachowość, solidność i zorganizowanie. Jednym z atutów jaki zawsze pomaga w negocjacjach z odbiorcą jest niezwykle konkurencyjna cena. Zazwyczaj jest ona o 10-20% niższa od cen konkurentów. Jednak zapewniam Państwa, że niższa cena nie zwalnia nas od najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług, a ponadto proponujemy pełen zakres prac wykończeniowych oraz adaptacji wnętrz, firma gwarantuje niezmienność ceny od ustaleń początkowych oraz krótkie terminy wykonawstwa. Obecnie realizujemy roboty remontowe według wszelkich dostępnych technologii, korzystając z materiałów renomowanych firm, np: Atlas, Dulu, Knauf, Ceresit, itd. Pozwala to sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Jako nasze rekomendacje przedstawiamy kilkanaście naszych zdjęć z wykonanych prac. Obsługujemy mieszkańców osiedli i domków jednorodzinnych. Obszar naszej działalności to powiat nowosolski i okolice. Wszystkie usługi wykonujemy z materiałów własnych jak i powierzonych przez klienta. A wszystko po to, aby jak najpełniej zaspokoić coraz bardziej wyrafinowane (często trudne w realizacji) życzenia dzisiejszego klienta.
Serdecznie zapraszam do współpracy.
Z poważaniem właściciel firmy Albud.
Alina Tarnawska









Spis treści:


1. Streszczenie 2
1.1 Cel napisania biznesplanu 2
1.2 Potrzeby finansowe i ich struktura 2
2. Opis firmy 2
2.1 Misja firmy 2
2.2 Rodzaj prowadzonej działalności 2
2.3 Forma prawna 3
2.4 Opis przedsiębiorstwa 3
* Oferta firmy remontowo-budowlanej Albud 4
* Ceny niektórych usług jakie oferuje firma Albud 7
3. Analiza rynku 8
4. Pieniądze na start 9
5. Marketing 14
5.1 Strategie marketingowe 14
5.2 Kampania reklamowa 14
* Koszty kampanii reklamowej 14
* Harmonogram działań reklamowych 15
* Podsumowanie 15
6. Metody zarządzania firmą 15
7. Analiza SWOT 16
8. Podziękowania 17

Reszta w załączniku

Dodaj swoją odpowiedź