Mnie uczono w szkole, że gdy masz np. 34 i 59 to rysujesz sobie kwadrat czy prostokat i dzielisz na 4 i9 równych części izamalowywujesz 3 i 5 pół i sprawdzasz w którym jest więcej zamalowane Mam nadzieję, że pomogłem. Gdyby było coś nie zrozumiałe to pisz. :-)
W każdej z tych par można porównać liczby nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to. 5/9 7/4 Napisz jak szybko można to wykonać
W każdej z tych par można porównać liczby nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to. 5/9 7/4 Napisz jak szybko można to wykonać...
5 klasa - porównywanie ułamków - zdjęcie W każdej z tych par można porównać liczby, nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to 2 1/5 2/3 5/9 7/4 1/2 9/10 7/8 8/19 Napisz, jak można to szybko wykonać.
5 klasa - porównywanie ułamków - zdjęcie W każdej z tych par można porównać liczby, nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to 2 1/5 2/3 5/9 7/4 1/2 9/10 7/8 8/19 Napisz, jak mo�...
5 klasa - porównywanie ułamków - zdjęcie W każdej z tych par można porównać liczby, nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to 2 1/5 2/3 5/9 7/4 1/2 9/10 7/8 8/19 Napisz, jak można to szybko wykonać.
5 klasa - porównywanie ułamków - zdjęcie W każdej z tych par można porównać liczby, nie sprowadzając ułamków do wspólnego licznika lub mianownika. Zrób to 2 1/5 2/3 5/9 7/4 1/2 9/10 7/8 8/19 Napisz, jak mo�...