Plan wydarzeń do Winnetou (na jutro)
Plan wydarzeń do Winnetou (na jutro)
1. Zauważenie wraku przez Dicka Sanda 2. Przypuszczenia załogi „Wędrowca” co do losu rozbitego statku 3. Usłyszenie szczekania przez Dicka 4. Spuszczenie szalupy 5. Uratowanie psa 6. Wściekłe ujadanie psa na widok kucharza Negoro 7. Spostrzeżenie nazwy wraku – „Waldeck” 8. Przeszukanie rozbitego okrętu 9. Znalezienie pięciu Murzynów 10. Przeniesienie rozbitków na „Wędrowca” 11. Napojenie ludzi i psa 12. Dyskusja załogi na temat rozbitków 13. Zjeżenie sierści przez psa na dźwięk imienia Negoro 14. Zaatakowanie Negora przez psa 15. Obrona kucharza 16. Przecząca odpowiedź Negora na pytanie, czy zna tego psa 17. Podejrzenie Dicka co do prawdziwości słów kucharza