cześć nie moge zrozumieć tego zadania? Wyjaśnij,jaki efekt wywoływany jest przez urzzycie w reklamie słów: nie musisz się już martwić plis muszę na jutro:)

cześć nie moge zrozumieć tego zadania? Wyjaśnij,jaki efekt wywoływany jest przez urzzycie w reklamie słów: nie musisz się już martwić plis muszę na jutro:)
Odpowiedź

wywołuje to taki efekt ze np.jak masz reklame wizira to ,,nie musisz sie martwic bo ten produkt jest już na rynku' przykład czyli zeby ludzie sie nie martwili ze muszą kupywac cos gorszego i muszą prac np.2 razy zeby było dobrze a mozesz kupic ten produkt i nie musisz sie martwic zeby prac to 2 raz Starałem sie Ci to wytłumaczyć Licze na naj:D

Użycie tego zdania, w reklamie, zapewnia obywateli oglądających tą reklamę o skuteczności reklamowanego produktu chociaż nie zawsze te zatwierdzenia okazują się prawdziwe. Liczę na NAJ!!!

Dodaj swoją odpowiedź