Przedmiot organizacja pracy biurowej 1 temat do wybrania.praca na 1 strone: 1. Typy interesantów oraz przedstaw strategie obsługi petentów. 2. Wymień i opisz czynniki wpływajace na wizerunek jednostki administracij publicznej

Przedmiot organizacja pracy biurowej 1 temat do wybrania.praca na 1 strone: 1. Typy interesantów oraz przedstaw strategie obsługi petentów. 2. Wymień i opisz czynniki wpływajace na wizerunek jednostki administracij publicznej
Odpowiedź

niedawno miałam to właśnie na organizacji pracy biurowej wiec na bank jest dobrze:) temat 1. typ klienta/Wojownik- *agresywny, *uparty *nieufny *złosliwy *pewny siebie *lekceważący w zachowaniu obsługa- -zachować zimną krew i opanowanie, -nie wolno dać się wyprowadzic z trownowagi, -nie wolno wdac sie w polemike slowna, w spokojnym rzeczowym tonie wyjasnic(problemy,niescislosci), w przypadku winy naszej firmy przeprosic klienta, -kiedy klient jest agresywny wezwać przełożonego. Belfer- -świetnie znający przepisy, -dociekliwy -skrupulatny -bardzo krytyczny -z doświadczeniem w branzy obsluga- *nalezy odp na pytania i uwagi z pewnoscią siebie, *patrzec prosto w oczy klienta *nie nalezy dawać ogolnikowych odpowiedzi w sytuacji kiedy nie jestesmy w stanie zadawalajaco odpowiedziec na pyt. *stosowac dobre, silne argumenty Przyjaciel- *przesadnie uprzejmy *przesadnie rozmowny *ufny *nadzwyczaj wyrozumiały *roztargniony *przyzwyczaja się do osoby obsługa- -ta sama osoba co wczesniej -wymaga usmiechu i zyczliwosci -mozna go zmobilizowac do wspolpracy z firmą w pozyskiwaniu klientow. Dziecko- niesmialy nieporadny cierpliwy wrazliwy niezdecydowany nieobeznany z nasza firma obsługa: -wymaga duzo cierpliwosci i taktu -nie lekcewazyc go -wymaga porad, czesto dosc banalnych -potrzebuje klarownych wyjasnien, pomocy przy wypełnianiu dokumentow -nie nalezy kpic z nigo lub robic glupich min.

Dodaj swoją odpowiedź