znalezione smieci uczniowie wrzucali do pojemnikow oznaczonych tworzywa sztuczne,makulatura,mmetal,szklo.Nastepnie kazda grupa podawala po 4 przyklady ponownego wykorzystania wszystkich rodzajow segregowania odpadow.Ile orzykladow podala kazda grupa

znalezione smieci uczniowie wrzucali do pojemnikow oznaczonych tworzywa sztuczne,makulatura,mmetal,szklo.Nastepnie kazda grupa podawala po 4 przyklady ponownego wykorzystania wszystkich rodzajow segregowania odpadow.Ile orzykladow podala kazda grupa
Odpowiedź

4 niejestem pewny ale bedzie chyba dobrze

Dodaj swoją odpowiedź
Matematyka

znalezione smieci uczniowie wrzucali do pojemnikow oznaczonych tworzywa sztuczne,makulatura,mmetal,szklo.Nastepnie kazda grupa podawala po 4 przyklady ponownego wykorzystania wszystkich rodzajow segregowania odpadow.Ile orzykladow podala kazda grupa

znalezione smieci uczniowie wrzucali do pojemnikow oznaczonych tworzywa sztuczne,makulatura,mmetal,szklo.Nastepnie kazda grupa podawala po 4 przyklady ponownego wykorzystania wszystkich rodzajow segregowania odpadow.Ile orzykladow podala kazda grupa...