1) jakie dostrzegasz podobieństwa między konkurencją w sporcie a na rynku? 2) opisz 2 metody dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększyć udział na rynku 3)Dlaczego konkurencja między producentami jest korzystna dla konsumentów ?

1) jakie dostrzegasz podobieństwa między konkurencją w sporcie a na rynku? 2) opisz 2 metody dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększyć udział na rynku 3)Dlaczego konkurencja między producentami jest korzystna dla konsumentów ?
Odpowiedź

1) współzawodnictwo, najlepsi osiągają nagrody 2) I) metoda wojny cenowej - obniżenie cen poniżej kosztu zakupu w celu przejęcia klientów konkurencji i doprowadzenia rywali do bankructwa, po wyeliminowaniu konkurencji można zastosować wyższe ceny II) zwiększenie asortymentu, nowatorskie produkty, zwiększenie sieci sprzedaży, reklamy w środkach masowego przekazu, sponsoring, promocje 3) zwiększenie konkurencji prowadzi do obniżki cen produktów, zwiększenia jakości sprzedawanych towarów, poprawy obsługi klienta

Dodaj swoją odpowiedź