Organizacja pracy i zarządzanie przedsiębiorstwem

Organizacja pracy i zarządzanie przedsiębiorstwem
Odpowiedź

do organizacji pracy nalezy ze musimy wiedziec co mamy zrobicz musimy pamietac o wszystkich spotkaniach wszystko musi byc tak zaplanowane zeby było dopiete na ostatni guzik a zarządznie to podporządowujemy sobie personel wykonujemy dodatkową robotę. kazdy musi wiedziec kto wydaje polecenia

Dodaj swoją odpowiedź
Zarządzanie

Organizacja pracy, zarządzanie i elementy ergonomii

Naukowa organizacja pracy powstała w stanach zjednoczonych na początku XX w.
Był to kierunek zmierzający do naukowego ustalenia najlepszej metody wykonywania dowolnego zadania oraz doboru, szkolenia i motywowania pracowników.

Pod ...

Podstawy przedsiębiorczości

Podstawowe zagadnienia z przedsiębiorczości

Podstawowe zagadnienia z przedsiębiorczości

I. Istota funkcjonowania gospodarki rynkowej

1.1. Człowiek przedsiębiorczy filarem gospodarki rynkowej
1.1.1. Kto jest człowiekiem przedsiębiorczym?
1.1.2. Cechy człowieka ...

Ekonomia

Działalność gospodarcza.

Działalność gosp. – to zbiorowa działalność wytwórcza handlowa budowlana usługowa oraz poszukiwanie rozpatrywanie eksploatowanie zasobów naturalnych. Głównym celem działalności gosp. w gosp. Wykonywanej jest osiągniecie natychmiastow...

Zarządzanie

Wykłady - podstawy zarządzania

Pojęcia „ zarządzanie” i „ kierowanie” często są stosowane zamiennie. Kierowanie jednak należy szerzej rozumieć, dlatego, że zarządzanie jest jedną z dziedzin kierowania.

Zarządzanie - .
1. interpretacja instytucjonaln...

Zarządzanie

Zarządzanie wiedzą - materiały z ćwiczeń

Zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą

I. Pojęcia, różne definicje wiedzy:
Najczęstsze próby definicji wiedzy wiążą się z danymi i informacjami.
Dane – znaki, obrazy czy fakty, wyrwane z kontekstu; znaki zestawion...