stworz testujacy dzialanie abstrakcyjnej klasy figura (trzy cechy = dwie liczbowe + kolor figur; funkcje sluzace do przesuniecia figury w ukladnie wspolrzednych; funkcje wirtualna pole) oraz klasy pochodne "twoje figury"

stworz testujacy dzialanie abstrakcyjnej klasy figura (trzy cechy = dwie liczbowe + kolor figur; funkcje sluzace do przesuniecia figury w ukladnie wspolrzednych; funkcje wirtualna pole) oraz klasy pochodne "twoje figury"
Odpowiedź

plik o nazwie klasy.h a w nim #include #include using namespace std; class figura { int kw1; int kw; public: char kolor[30]; float uklad (); virtual int pole (int)=0; void wysn (void); }; class rownoleglobok: public figura { int pole (a*h); }; class trojkat: public figura { int pole (a*h/2); }; a potem plik main.cpp a w nim #include "funkcje.h" #include int main(int argc, char *argv[]) { cout<<"Jakiego koloru jest Twoja figura?? :)"; char kol[30];// deklaracja zmeinna przetrzymujaca kolor cin>>kol; cout<<"Podaj warosc kata:"<>x; cout<<"podaj wartosc y:"; cin>>y; cout<<"Twoja figura znajduje sie w wspolrzednej"<<"("<>w1; cout<<"wartosc wektoru przesuniecia y:"; cin>>w2; cout<<"chcesz przesunac kwadrat o wektor"<<"("<>b1; double p1;// deklaracja;zmeinna przechowywujaca wynik z mnozenia, wartosc obwodu kwadratu p1=(a*h/2);// dzialanie w jaki sposob zostalo obliczny pole cout<<"pole trojkatu to:"<>ws; cout<<"Wspolrzedna y prostokata wynosi: "; int ws1;//deklaracja zmiennej; wspolrzedna przetymujaca wartosc y, cin>>ws1; cout<<"wiercholek prostokata wspolrzednych"<<"("<>w; cout<<"prosze podac kolejna wspolrzedna "; int ww;// deklaracja;wspolrzedna wektoru przesuniecia y cin>>ww; cout<<"chcesz przesunac prostokat a wspolrzedne:"<<"("<>a; double b; cin b; float T=3.14;// deklaracia zmienne T i przypisnaie jej stalej wartosci double p2;// deklraracja zmiennej odpwiadajacej ze przetrzymywanie wyniku z pola prostokata p2=(a*b);// dzialanie za pomoca jakiego obliczmuy pole prostokata cout<<"pole prostokata wynosi:"<

Dodaj swoją odpowiedź