określ jaka powinna byc dobra organizacja pracy zespołowej

określ jaka powinna byc dobra organizacja pracy zespołowej
Odpowiedź

wszyscy powinni pracowa razem i nie przeszkadzac sobie na wzajem!!!!! To jest dobre na 100%mialam takie pytanie na polaku

-zapewnienie dobrej komunikacji (np, każdy przy stole widzi każdego, w pomieszczeniu panuje dostateczna cisza by móc rozmawiać) -wyznaczenie lidera (który zarządza zasobami ludzkimi, dokonuje decyzji sytuacjach spornych koordynuje działania w taki sposób by były one jak najefektywniejsze) -dobry podział zadań (ze względu na predyspozycje członków grupy, priorytet ważności, wzajemną zależność czasową (ktoś musi pierwsze kupić flamastry, by reszta mogła rysować plakat, nie da się w odwrotnej kolejności)) -dobre zmotywowanie grupy -natychmiastowe rozwiązywanie konfliktów i problemów

Jedna z podstawowych zasad zarządzania mówi, że jeśli chcemy mieć dobrze wykonaną pracę, musimy dać dobrą pracę do wykonania. Dobra praca natomiast to przede wszystkim praca celowa, dobrze zaplanowana i zorganizowana. PRACA ZESPOŁOWA: 1.Każdy uczestnik grupy powinien angażować się w projekt. 2.Każdemu powinno być przydzielone zadanie. 3.Brak kłótni i sporów w czasie pracy!!!

Dodaj swoją odpowiedź